Do Champ Car se snaží prosadit další zástupce francouzské jezdecké školy. Stáj Mi Jack Conquest si příští týden vyzkouší při testu v Houstonu Alexandera Premata.
Třetí jezdec letošního šampionátu GP2 a hlavní spolutvůrce loňského prvenství francouzského týmu v seriálu A1GP se po svezení s třetím vozem týmu F1 Spyker při GP Číny poohlíží po možných angažmá pro příští sezonu.
V úterý 28. listopadu se představí poprvé ve voze Champ Car a po zkušenostech s F1 se na výkonný monopost moc těší. Sám pak přiznal, že by mohla být jeho budoucnost v USA dobrou příležitostí.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?