U příležitosti předávání cen nejlepším jezdcům letošní sezóny jsme se dozvěděli, že celé startovní pole bude dále jezdit na pneumatikách Bridgestone.
Jedno z nejdůležitějších oznámení udělal spolumajitel série Kevin Kalkhoven společně s Al Speyrem, výkoným ředitelem motorsportu v Bridgestone. Nadále tak bude pokračovat partnerství, které začalo již v roce 1995 ještě pod jménem Firestone.
Bridgestone je velmi důležitým partnerem série a nová smlouva zaručuje na několik let dopředu exkluzivní dodávky pneumatik pro celé startovní pole. Co je však zajímavější, tak Bridgestone již nebude "prezentující" sponzor Champ Car.
"I když se jméno Bridgestone již neobjeví v názvu série, zůstaneme stále velmi aktivní v mnoha odvětvích," řekl Al Speyer. "Nadále budeme dodávat dva druhy pneumatik, Bridgestone bude titulován jako oficiální pneumatika, naše zázemí bude dále otevřené pro spousty hostů a také připravujeme několik nových televizních reklam které vhodně zapadají do nově oznámeného televizního balíčku".
Můžeme však jenom spekulovat, zda Bridgestone přitáhlo kohoutek na přísunu financí a za méně peněz dostalo i méně muziky, nebo zda se tímto spíše nedělá místo pro titulního sponzora celé série.
Foto: Champ Car Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?