Ztracený syn IndyCar Darren Manning věří, že by mohl týmu pomoci nejen k lepším výsledkům, ale i k vítězství.
„S nynější situací ohledně motorů je vše velmi vyrovnané,“ řekl Manning. „Náš tým bude mít dobré šance na krátkých oválech a klasických tratích.“
„Na těchto okruzích je práce jezdců a inženýrů více rozdílná než na oválech typu superspeedway. Takže si myslím, že budeme schopni výrazně se prosadit a možná se jednou či dvakrát protáhneme k vítězství.“
Jednatřicetiletý Manning se po roce a půl vrací do kokpitu IndyCar. V sezóně 2005 jezdil za stáj Chipa Ganassiho, ale po neshodách uvnitř týmu se obě strany rozešly.
Manning se do IRL již vrátit nechtěl, i když o nabídky nouze neměl. Po odchodu zamířil ke konkurenci Champ Car.
Nyní se vrací zpět a je motivován projet se po victory lane: „Chci vyhrávat závody a AJ má velkou touhu vrátit svůj vůz tam, kde by měl být,“ řekl Manning.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.