Ztracený syn IndyCar Darren Manning věří, že by mohl týmu pomoci nejen k lepším výsledkům, ale i k vítězství.
„S nynější situací ohledně motorů je vše velmi vyrovnané,“ řekl Manning. „Náš tým bude mít dobré šance na krátkých oválech a klasických tratích.“
„Na těchto okruzích je práce jezdců a inženýrů více rozdílná než na oválech typu superspeedway. Takže si myslím, že budeme schopni výrazně se prosadit a možná se jednou či dvakrát protáhneme k vítězství.“
Jednatřicetiletý Manning se po roce a půl vrací do kokpitu IndyCar. V sezóně 2005 jezdil za stáj Chipa Ganassiho, ale po neshodách uvnitř týmu se obě strany rozešly.
Manning se do IRL již vrátit nechtěl, i když o nabídky nouze neměl. Po odchodu zamířil ke konkurenci Champ Car.
Nyní se vrací zpět a je motivován projet se po victory lane: „Chci vyhrávat závody a AJ má velkou touhu vrátit svůj vůz tam, kde by měl být,“ řekl Manning.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?