Ztracený syn IndyCar Darren Manning věří, že by mohl týmu pomoci nejen k lepším výsledkům, ale i k vítězství.
„S nynější situací ohledně motorů je vše velmi vyrovnané,“ řekl Manning. „Náš tým bude mít dobré šance na krátkých oválech a klasických tratích.“
„Na těchto okruzích je práce jezdců a inženýrů více rozdílná než na oválech typu superspeedway. Takže si myslím, že budeme schopni výrazně se prosadit a možná se jednou či dvakrát protáhneme k vítězství.“
Jednatřicetiletý Manning se po roce a půl vrací do kokpitu IndyCar. V sezóně 2005 jezdil za stáj Chipa Ganassiho, ale po neshodách uvnitř týmu se obě strany rozešly.
Manning se do IRL již vrátit nechtěl, i když o nabídky nouze neměl. Po odchodu zamířil ke konkurenci Champ Car.
Nyní se vrací zpět a je motivován projet se po victory lane: „Chci vyhrávat závody a AJ má velkou touhu vrátit svůj vůz tam, kde by měl být,“ řekl Manning.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?