Španěl Oriol Servia v 1. kvalifikace na nedělní Gran Premio Telmex Autodromo Hermanos Rodriguez ukořistil pro provizorní startovní rošt šestou pozici.
Jeho týmová kolegyně Katherine Legge skončila v sítu první kvalifikace až na sedmnácté příčce. Servia s vozem číslo 6 se na fyzicky náročné trati v Mexico City, která má délku necelých 4,5 kilometrů s 16ti zatáčkami dokázal probojovat na skvělé šesté místo ve výsledkové listině, kde u jeho jména je zapsán čas 86.527 sekundy, což je převedeno na průměrnou rychlost 115.414 mil za hodinu.
Katherine Legge s vozem číslo 20 dnes pracovala spíš na nastavení vozu, pro kvalifikaci použila pneumatiky s červenou značkou s nadějí, že do zítřejší kvalifikace vstoupí s lepším nastavením. Kvalifikovala se s časem 87.720 sekundy s průměrnou rychlostí 113.844 mil za hodinu.
Servia v dopoledním tréninku zajel třetí nejrychlejší čas 87.720 sekundy (113.844 m/h) a odpoledne se musel spokojit se čtvrtou pozicí.Foto: CCWS Media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?