Trojnásobný šampión Sam Hornish se po skončení sezóny IRL poohlíží po vyplnění dlouhé zimní přestávky. Jeho chtíč neustále závodit se zaměřil na nejsledovanější závody v Americe.
Po nečekaném přívalu formulových jezdců do NASCAR se i Hornish vydal stejným směrem a dal si za cíl startovat v nejvyšší sérii, Nextel Cup. Roger Penske má v každé významné americké sérii automobilových závodů svůj tým a ani v NASCAR tomu není jinak. Hornish v současné době plánuje testování, které by ho připravilo na debut v Nextel Cupu.
Časopis Charlotte Observer uvedl, že Penske Racing bude Hornishe připravovat na rok 2008, kdy by měl absolvovat kompletní sezónu v Nextel Cupu. Hornish ještě letos ukáže své schopnosti ve dvou závodech série Bush na oválech v Phoenixu a Homesteadu.
V roce 2007 odjede v IRL všech 17 závodů za Penske Racing, přičemž ještě nastoupí v několika podnicích série ARCA, která je nyní domovem Juana Pabla Montoyi.
V důsledku rozšíření IRL na klasické závodní okruhy, nemůže být Hornishův tah velkým překvapením. Letošní šampión se netají tím, že zatáčky doprava nemá příliš v lásce a na jeho výsledcích to je i poznat. Sam Hornish je ukázkovým jezdcem, který se nejlépe cítí na oválech a na klasických tratích zaostává.
Foto: Ron McQueeney/IRL
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.