Trojnásobný šampión Sam Hornish se po skončení sezóny IRL poohlíží po vyplnění dlouhé zimní přestávky. Jeho chtíč neustále závodit se zaměřil na nejsledovanější závody v Americe.
Po nečekaném přívalu formulových jezdců do NASCAR se i Hornish vydal stejným směrem a dal si za cíl startovat v nejvyšší sérii, Nextel Cup. Roger Penske má v každé významné americké sérii automobilových závodů svůj tým a ani v NASCAR tomu není jinak. Hornish v současné době plánuje testování, které by ho připravilo na debut v Nextel Cupu.
Časopis Charlotte Observer uvedl, že Penske Racing bude Hornishe připravovat na rok 2008, kdy by měl absolvovat kompletní sezónu v Nextel Cupu. Hornish ještě letos ukáže své schopnosti ve dvou závodech série Bush na oválech v Phoenixu a Homesteadu.
V roce 2007 odjede v IRL všech 17 závodů za Penske Racing, přičemž ještě nastoupí v několika podnicích série ARCA, která je nyní domovem Juana Pabla Montoyi.
V důsledku rozšíření IRL na klasické závodní okruhy, nemůže být Hornishův tah velkým překvapením. Letošní šampión se netají tím, že zatáčky doprava nemá příliš v lásce a na jeho výsledcích to je i poznat. Sam Hornish je ukázkovým jezdcem, který se nejlépe cítí na oválech a na klasických tratích zaostává.
Foto: Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?