Série IndyCar se v sezóně 2007 vrátí na jeden z nejstarších a nejznámějších oválů v Americe, Michigan International Speedway. Kalendář pro rok 2007 je tak definitivně uzavřen.
Čtyřistamílový závod je naplánován jako třináctý podnik z celkových sedmnácti. „Roger Curtis (majitel oválu) byl v průběhu sestavování kalendáře vynikajícím partnerem, jeho přizpůsobivost nám dovolila dát dohromady nejpestřejší kalendář v motosportu. Uzavřeli jsme kalendář na rok 2007 a zvládli jsme splnit naše dva cíle: použít všech 14 závodů z roku 2006 a přidat další tři nové,“ řekl Brian Barnhart, prezident série.
Michigan je nyní jediným dvoumílovým oválem v nadcházející sezóně. Trať ve tvaru písmene D zajišťuje vynikající podívanou, což dokazují i dva nejtěsnější dojezdy do cíle z celkových 13-ti v historii IndyCar.
„Michigan International Speedway je jeden z největších klenotů kalendáře IndyCar. Dění na trati a boje kolo na kolo v závodě na 400 mil. To jsou skutečnosti, které dělají dráhu tak důležitou,“ řekl Roger Curtis.
Kompletní kalendář pro rok 2007:
24.3. Homestead-Miami Speedway1.4. Streets of St. Petersburg21.4. Twin Ring Motegi29.4. Kansas Speedway27.5. Indianapolis Motor Speedway3.6. The Milwaukee Mile9.6. Texas Motor Speedway24.6. Iowa Speedway30.6. Richmond International Raceway8.7. Watkins Glen International14.7. Nashville Superspeedway22.7. Mid-Ohio Sports Car Course5.8. Michigan International Speedway11.8. Kentucky Speedway26.8. Infineon Raceway2.9. Raceway at Belle Isle9.9. Chicagoland Speedway
Foto: Ron McQueeney/IRL
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?