Tým RuSPORT, který má od těžké havárie Cristiana de Matty o jednoho pilota méně, hledal náhradu i u konkurence v IndyCar.
Pro dva zbývající závody sezóny v Austrálii a Mexiku angažoval tým RuSPORT Ryana Briscoa. Australský jezdec bude debutovat na domácí trati 22. října, tedy již tento víkend. „Jsem nadšený z připojení se k RuSPORT v konkurenční sérii Champ Car,“ řekl Briscoe. „Protože budu startovat na Surfer´s Paradise, bude to pro mne zvláštní závod. Od začátku roku bylo mým cílem startovat v Champ Car a teď jsem v top týmu, takže je to pro mě opravdu výzva.“
Brazilec da Matta byl předán do domácí péče a velmi rychle se uzdravuje. Od srpna, kdy k neštěstí došlo, startoval RuSPORT pouze s jedním vozem pro Justina Wilsona. „Od Cristianově srpnové nehody jsme strávili spoustu času hledáním vhodného pilota do vozu č. 10,“ řekl šéf týmu, Jeremy Dále. „Ačkoliv jsme kontaktovali a testovali několik talentovaných a schopných jezdců, věříme, že je Ryan vhodným typem jezdce pro RuSPORT,“ pokračoval.
Briscoe má za sebou testování Toyoty F1, závody za tým Chipa Ganassiho a Dreyer & Reinbold v IndyCar sérii, účast v závodě 24 hodin v Daytoně, v šampionátu A1GP hájil barvy Austrálie a minulý týden závodil v australské sérii V8 Supercar.
Foto: Champ Car
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.