Tým RuSPORT, který má od těžké havárie Cristiana de Matty o jednoho pilota méně, hledal náhradu i u konkurence v IndyCar.
Pro dva zbývající závody sezóny v Austrálii a Mexiku angažoval tým RuSPORT Ryana Briscoa. Australský jezdec bude debutovat na domácí trati 22. října, tedy již tento víkend. „Jsem nadšený z připojení se k RuSPORT v konkurenční sérii Champ Car,“ řekl Briscoe. „Protože budu startovat na Surfer´s Paradise, bude to pro mne zvláštní závod. Od začátku roku bylo mým cílem startovat v Champ Car a teď jsem v top týmu, takže je to pro mě opravdu výzva.“
Brazilec da Matta byl předán do domácí péče a velmi rychle se uzdravuje. Od srpna, kdy k neštěstí došlo, startoval RuSPORT pouze s jedním vozem pro Justina Wilsona. „Od Cristianově srpnové nehody jsme strávili spoustu času hledáním vhodného pilota do vozu č. 10,“ řekl šéf týmu, Jeremy Dále. „Ačkoliv jsme kontaktovali a testovali několik talentovaných a schopných jezdců, věříme, že je Ryan vhodným typem jezdce pro RuSPORT,“ pokračoval.
Briscoe má za sebou testování Toyoty F1, závody za tým Chipa Ganassiho a Dreyer & Reinbold v IndyCar sérii, účast v závodě 24 hodin v Daytoně, v šampionátu A1GP hájil barvy Austrálie a minulý týden závodil v australské sérii V8 Supercar.
Foto: Champ Car
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?