Čtyři jezdci se nedávno zúčastnili testů na oválu Indianapolis, aby vyzkoušeli nový motor Honda používající stoprocentní směs etanolu.
Jeff Simmons z týmu Rahal Letterman Racing a Tony Kanaan z Andretti Green Racing dostali k dispozici podvozek Dallara, pneumatiky Firestone a motor Honda o objemu 3.5 litru, který bude mít v příští sezóně premiéru.
Helio Castroneves z týmu Penske a Dan Wheldon z Chip Ganassi Racing usedli do monopostu poháněnného motorem Honda 3.0 L, tedy v letošní specifikaci, kdy se používala směs etanolu a metanolu.
Jeff Simmons připustil, že výkon vozu je s novým palivem a větším objemem motoru značně jiný: "Je tu rozdíl, ale v pozitivním slova smyslu. Je skvělé být jedním z prvních jezdců, kteří mají šanci vyzkoušet nový motor pro příští rok," řekl Simmons.
Naopak Wheldon se zaměřil na pneumatiky Firestone. "Oni nás drží v bezpečí a zrychlují naše vozy. Inženýři a závodní týmy v těchto dnech hýbají světem a to je důležité, protože jsme velmi vyrovnaná série," řekl Wheldon.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?