Francouzský tým DAMS si pro příští rok zvolil jako jednoho z dvojice pilotů Nicolase Lapierra, jenž povede testovou přípravu týmu při prvních testech před novou sezonou 2007.
„Rozhodl jsem se pro Nicolase Lapierra,“ uvedl v tiskovém prohlášení šéf týmu DAMS Jean-Paul Driot, jenž připravoval vozy pro francouzský národní tým v šampionátu A1 GP, který Francouzi i díky zásluze Lapierra vyhráli.
„Viděl jsem ho závodit v A1 GP. Společně jsme odvedli dobrou práci, on je dobrý pilot.“
V letošní sezoně Francouz závodil v GP2 za tým Arden, ale nedokázal navázat na loňský titul Kovalainena.
Foto: www.gp2series.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.