Přestože byly časy kol o hodně pomalejší než v první kvalifikaci, získal vedoucí muž průběžného pořadí místo v první řadě.
Díky provizornímu pole-position v druhé kvalifikaci si podle pravidel vysloužil jeden bod a druhé místo na startu. „Je škoda, že nevyšlo počasí, protože vůz McDonald byl na suchu úžasný, ale v těchto podmínkách je to o nervy. Bylo to velmi zmatečné. Ráno jsme měli pravděpodobně nejrychlejší vůz, ale pršelo,“ řekl Sebastien Bourdias.
Tým předpokládal lepší počasí a zisk práva startovat z pole-position. Počasí však bylo proti a pro jezdce připravilo „mokrou“ kvalifikaci, která prakticky rozhodla o postavení na startovním roštu.
Bruno Junqueira, druhý pilot týmu Newman/Hass Racing již takové štěstí neměl. Do druhé kvalifikace ani nenastoupil: „Možná jsme měli v druhé části bojovat a zajet rychlé kolo, které by nám zaručilo přední řadu. Jenže Sebastien vyjel na trať ještě když byl povrch částečně suchý. Sledovali jsme předpověď a čekali na sucho, ale to nepřišlo.“ Junqueira odstartuje z desáté pozice.
Foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.