Přestože byly časy kol o hodně pomalejší než v první kvalifikaci, získal vedoucí muž průběžného pořadí místo v první řadě.
Díky provizornímu pole-position v druhé kvalifikaci si podle pravidel vysloužil jeden bod a druhé místo na startu. „Je škoda, že nevyšlo počasí, protože vůz McDonald byl na suchu úžasný, ale v těchto podmínkách je to o nervy. Bylo to velmi zmatečné. Ráno jsme měli pravděpodobně nejrychlejší vůz, ale pršelo,“ řekl Sebastien Bourdias.
Tým předpokládal lepší počasí a zisk práva startovat z pole-position. Počasí však bylo proti a pro jezdce připravilo „mokrou“ kvalifikaci, která prakticky rozhodla o postavení na startovním roštu.
Bruno Junqueira, druhý pilot týmu Newman/Hass Racing již takové štěstí neměl. Do druhé kvalifikace ani nenastoupil: „Možná jsme měli v druhé části bojovat a zajet rychlé kolo, které by nám zaručilo přední řadu. Jenže Sebastien vyjel na trať ještě když byl povrch částečně suchý. Sledovali jsme předpověď a čekali na sucho, ale to nepřišlo.“ Junqueira odstartuje z desáté pozice.
Foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?