Série IndyCar si velmi pomalu zajišťuje smlouvy se závodními okruhy. Sezóna 2006 již dávno skončila, ale na další rok je potvrzeno pouhých devět závodů.
Podle předpokladů si místo v kalendáři našel ovál Kansas Speedway a klasický okruh ve Watking Glen přičemž termíny konání byly výrazně pozměněny. Do Kansasu zavítají vozy IndyCar již 29. dubna namísto červencového víkendu, kde nejenom jezdce, ale i diváky trápily vysoké teploty a vlhkost.
„Sedmdesát procent fanoušků po nás chtělo, abychom přesunuli datum konání na konec dubna nebo května,“ řekl Jeff Boerger, prezident oválu v Kansasu. „Našim fanouškům nasloucháme,“ pokračoval Boerger.
Z důvodů počasí se i závod ve Watkins Glen přesunul na první týden v červenci. V letošním ročníku se museli jezdci vyrovnávat s deštěm, mlhou a silným větrem, proto tedy letní termín. „Je to jednoduché,“ řekl Craig Rust, prezident závodní tratě Watkins Glen. „Počasí (v červenci a srpnu) je tady stabilní. V létě je to nádherná krajina.“
Před nedávnem se spekulovalo o možnosti závodu v Montrealu na okruhu Gillese Villeneuva. Nicméně jednání váznou na mrtvém bodě a v současné chvíli není možné říci jakékoliv bližší informace.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?