 
            Série IndyCar si velmi pomalu zajišťuje smlouvy se závodními okruhy. Sezóna 2006 již dávno skončila, ale na další rok je potvrzeno pouhých devět závodů.
Podle předpokladů si místo v kalendáři našel ovál Kansas Speedway a klasický okruh ve Watking Glen přičemž termíny konání byly výrazně pozměněny. Do Kansasu zavítají vozy IndyCar již 29. dubna namísto červencového víkendu, kde nejenom jezdce, ale i diváky trápily vysoké teploty a vlhkost.
„Sedmdesát procent fanoušků po nás chtělo, abychom přesunuli datum konání na konec dubna nebo května,“ řekl Jeff Boerger, prezident oválu v Kansasu. „Našim fanouškům nasloucháme,“ pokračoval Boerger.
Z důvodů počasí se i závod ve Watkins Glen přesunul na první týden v červenci. V letošním ročníku se museli jezdci vyrovnávat s deštěm, mlhou a silným větrem, proto tedy letní termín. „Je to jednoduché,“ řekl Craig Rust, prezident závodní tratě Watkins Glen. „Počasí (v červenci a srpnu) je tady stabilní. V létě je to nádherná krajina.“
Před nedávnem se spekulovalo o možnosti závodu v Montrealu na okruhu Gillese Villeneuva. Nicméně jednání váznou na mrtvém bodě a v současné chvíli není možné říci jakékoliv bližší informace.
Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?