IndyCar série je v posledních letech zmítána nejistotou což se projevuje i kalenáři na rok 2007.
Zatímco ve formuli 1 je kompletní kalendář zveřejněn již ke konci sezóny, série IRL si může být jistá jen sedmi závody. Tím posledním potvrzeným se stal ovál Nashville Speedway, který bude ve stejném víkendu jako IndyCar, hostit i nováčkovskou sérii Indy Pro Series.
„Jsme velmi potěšeni z návratu Nashville Speedway, který přinese sérii do rodného města (pneumatik) Firestone,“ řekl Brian Barnhart, prezident Indy Racing League. Ovál dlouhý 2.14 km hostil americké formule od roku 2001. Z šestileté spolupráce vzešlo šest různých vítězů a diváci nemohou tvrdit, že se při kterémkoliv závodě nudili.
„IndyCar série bude nadále mezi fanoušky nejoblíbenější a jsem nadšený, že se sem vrátí i v roce 2007,“ řekl viceprezident oválu, Cliff Hawks. Závod v Nashvillu je naplánován na 14. července.
IRL v předchozí měsících potvrdilo šest závodů na následujících tratích:1. dubna - St. Petersburg27. května - Indianapolis3. června - Milwaukee 9. června - Texas24. června - Iowa 13. srpna - Kentucky
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?