IndyCar série je v posledních letech zmítána nejistotou což se projevuje i kalenáři na rok 2007.
Zatímco ve formuli 1 je kompletní kalendář zveřejněn již ke konci sezóny, série IRL si může být jistá jen sedmi závody. Tím posledním potvrzeným se stal ovál Nashville Speedway, který bude ve stejném víkendu jako IndyCar, hostit i nováčkovskou sérii Indy Pro Series.
„Jsme velmi potěšeni z návratu Nashville Speedway, který přinese sérii do rodného města (pneumatik) Firestone,“ řekl Brian Barnhart, prezident Indy Racing League. Ovál dlouhý 2.14 km hostil americké formule od roku 2001. Z šestileté spolupráce vzešlo šest různých vítězů a diváci nemohou tvrdit, že se při kterémkoliv závodě nudili.
„IndyCar série bude nadále mezi fanoušky nejoblíbenější a jsem nadšený, že se sem vrátí i v roce 2007,“ řekl viceprezident oválu, Cliff Hawks. Závod v Nashvillu je naplánován na 14. července.
IRL v předchozí měsících potvrdilo šest závodů na následujících tratích:1. dubna - St. Petersburg27. května - Indianapolis3. června - Milwaukee 9. června - Texas24. června - Iowa 13. srpna - Kentucky
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?