IndyCar série je v posledních letech zmítána nejistotou což se projevuje i kalenáři na rok 2007.
Zatímco ve formuli 1 je kompletní kalendář zveřejněn již ke konci sezóny, série IRL si může být jistá jen sedmi závody. Tím posledním potvrzeným se stal ovál Nashville Speedway, který bude ve stejném víkendu jako IndyCar, hostit i nováčkovskou sérii Indy Pro Series.
„Jsme velmi potěšeni z návratu Nashville Speedway, který přinese sérii do rodného města (pneumatik) Firestone,“ řekl Brian Barnhart, prezident Indy Racing League. Ovál dlouhý 2.14 km hostil americké formule od roku 2001. Z šestileté spolupráce vzešlo šest různých vítězů a diváci nemohou tvrdit, že se při kterémkoliv závodě nudili.
„IndyCar série bude nadále mezi fanoušky nejoblíbenější a jsem nadšený, že se sem vrátí i v roce 2007,“ řekl viceprezident oválu, Cliff Hawks. Závod v Nashvillu je naplánován na 14. července.
IRL v předchozí měsících potvrdilo šest závodů na následujících tratích:1. dubna - St. Petersburg27. května - Indianapolis3. června - Milwaukee 9. června - Texas24. června - Iowa 13. srpna - Kentucky
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.