Sebastien Bourdais se tři závody před koncem sezony přiblížil svému třetímu titulu za sebou maximálním možným bodovým ziskem. Problémy největších soupeřů mu to však výrazně ulehčily.
Po včerejších šesti kolech se závod restartoval v pořadí jeho přerušení. Allmendinger včera na mokru překonal Bourdaise a i dnes si do čtrnáctého kola kontroloval první pozici. Bohužel závada na hnací hřídeli jeho vozu ho stála nejen boj o vítězství, ale především důležité body do hodnocení jezdců.
Francouz převzal vedení a po bezchybné jízdě získal své šesté letošní vítězství těsně před Tracym a Philippem. Stáj CTE Racing - HVM vůbec v Montrealu uspěla velmi dobře, když na čtvrtém místě měla další vůz pilotovaný Clarkem.
Třetí favorit na titul Wilson ztratil kontakt s čelem závodu špatně načasovanou zastávkou v boxech. Poté riskoval při rychlé jízdě na hraně možností a nevyhnul se kontaktu se "zdí šampionů" těsně za šikanou na začátku cílové rovinky ve 48. kole, díky čemuž pro něj závod skončil také. Svého největšího letošního úspěchu pak dosáhl Nicky Pastorelli ze stáje Rocketsports šestým místem v cíli.
Foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?