Tento víkend je na řadě předposlední závod sezóny. Andretti Green zatím slavil úspěch jen jednou a není pochyb o tom, že v Sonomě bych chtěl rozšířit celkový počet vítězství v roce 2006 na číslo dvě.
Tony Kanaan, vítěz závodu v Milwaukee má vysoké cíle a v Sonomě by se rád projel po victory lane: "Je těžké popsat, jak je to vzrušující vracet se zpět na Infineon Raceway. Na závodních okruzích se nám daří a to je pro Team 7-Eleven dobrá příležitost vrátit se na victory lane." Dario Franchitti považuje okruh Infineon za nejobtížnější, na kterém kdy závodil. Tým používá data ze závodu v St. Petersburgu a Watkins Glen a Franchitti je znám tím, že raději upřednostňuje klasické tratě než ovály.
Marco Andretti se na víkend velmi těší. Hlavní důvod je především úspěch v minulých letech. "Je to jedna z mála tratí, kde jsem již závodil a vyhrál. Tým NYSE a celý Andretti Green byly na prvních dvou klasických tratí silní a myslím, že o víkendu budeme na špici," řekl Marco, který ve Watkins Glen zazářil a nebýt nešťastné kolize s Eddie Cheeverem, mohl dojet mezi prvními třemi.
Ani Bryan Herta nepojede do Sonomy se špatnými pocity: "V Infineonu si to užiji, protože je to náročná a tvrdá trať. Není zde mnoho příležitostí k předjíždění. Je nutné se dobře kvalifikovat. Trať je velmi vyzývavá a pravděpodobně jedna z nejnáročnějších na výdrž."
Foto: IndyCar Media
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?