Michigan - kvalifikace: Tým Penske vyhrál po dvou trénincích i kvalifikaci a odstartuje tak z první řady v pořadí Castroneves – Hornish.
Castroneves vykročil do nedělního závodu v Michiganu pravou nohou a míří za vítězstvím. To by jej přiblížilo v průběžném hodnocení šampionátu k Hornishovi, na kterého nyní ztrácí 30 bodů.
Ze třetího místa odstartuje Tony Kanaan, nejlepší z týmu Andretti Green. Tím nejpomalejším se stal Marco Andretti, jenž po nepřesvědčivých výkonech pokračoval i v kvalifikaci a do závodu se postaví na poslední místo. Dokonce i sedmačtyřicetiletý Marty Roth byl rychlejší a odstartuje ze sedmnácté pozice.
„Nejsem si jistý, proč jsme byli v kvalifikaci pomalý. Na Michiganu dochází k častým soubojům a přilnavost není zrovna dobrá,“ řekl pátý Dixon. „Startovní pozice není důležitá, pokud jste v první desítce. Hlavní je závěrečný sprint,“ pokračoval.
Ani Scott Sharp není příliš spokojen s vozem, do závodu však vzhlíží s optimismem. „Věřím, že zažijeme skvělý závod. S autem se mohu pohybovat v zatáčkách jak potřebuji a bez problému těsně pronásledovat ostatní jezdce ve vzduchovém pytli,“ řekl Sharp.
Závod bude odstartován zítra v 21:00
foto: Marlboro Team Penske
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.