Michigan - kvalifikace: Tým Penske vyhrál po dvou trénincích i kvalifikaci a odstartuje tak z první řady v pořadí Castroneves – Hornish.
Castroneves vykročil do nedělního závodu v Michiganu pravou nohou a míří za vítězstvím. To by jej přiblížilo v průběžném hodnocení šampionátu k Hornishovi, na kterého nyní ztrácí 30 bodů.
Ze třetího místa odstartuje Tony Kanaan, nejlepší z týmu Andretti Green. Tím nejpomalejším se stal Marco Andretti, jenž po nepřesvědčivých výkonech pokračoval i v kvalifikaci a do závodu se postaví na poslední místo. Dokonce i sedmačtyřicetiletý Marty Roth byl rychlejší a odstartuje ze sedmnácté pozice.
„Nejsem si jistý, proč jsme byli v kvalifikaci pomalý. Na Michiganu dochází k častým soubojům a přilnavost není zrovna dobrá,“ řekl pátý Dixon. „Startovní pozice není důležitá, pokud jste v první desítce. Hlavní je závěrečný sprint,“ pokračoval.
Ani Scott Sharp není příliš spokojen s vozem, do závodu však vzhlíží s optimismem. „Věřím, že zažijeme skvělý závod. S autem se mohu pohybovat v zatáčkách jak potřebuji a bez problému těsně pronásledovat ostatní jezdce ve vzduchovém pytli,“ řekl Sharp.
Závod bude odstartován zítra v 21:00
foto: Marlboro Team Penske
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?