Michigan - kvalifikace: Tým Penske vyhrál po dvou trénincích i kvalifikaci a odstartuje tak z první řady v pořadí Castroneves – Hornish.
Castroneves vykročil do nedělního závodu v Michiganu pravou nohou a míří za vítězstvím. To by jej přiblížilo v průběžném hodnocení šampionátu k Hornishovi, na kterého nyní ztrácí 30 bodů.
Ze třetího místa odstartuje Tony Kanaan, nejlepší z týmu Andretti Green. Tím nejpomalejším se stal Marco Andretti, jenž po nepřesvědčivých výkonech pokračoval i v kvalifikaci a do závodu se postaví na poslední místo. Dokonce i sedmačtyřicetiletý Marty Roth byl rychlejší a odstartuje ze sedmnácté pozice.
„Nejsem si jistý, proč jsme byli v kvalifikaci pomalý. Na Michiganu dochází k častým soubojům a přilnavost není zrovna dobrá,“ řekl pátý Dixon. „Startovní pozice není důležitá, pokud jste v první desítce. Hlavní je závěrečný sprint,“ pokračoval.
Ani Scott Sharp není příliš spokojen s vozem, do závodu však vzhlíží s optimismem. „Věřím, že zažijeme skvělý závod. S autem se mohu pohybovat v zatáčkách jak potřebuji a bez problému těsně pronásledovat ostatní jezdce ve vzduchovém pytli,“ řekl Sharp.
Závod bude odstartován zítra v 21:00
foto: Marlboro Team Penske
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?