Michigan - 2. trénink: Sam Hornish vystřídal na čele týmového kolegu Helia Castronevese a vyhrál druhý z celkových tří tréninků.
Čtyři z pěti nejrychlejších vozů patří týmům Penske a Ganassi. Jediným narušitelem „velké čtyřky“ se stal třetí nejrychlejší Vitor Meira. Brazilec tak pokračuje ve stále lepších výkonech a tým Panther dostává z finančních potíží.
Většina jezdců trávila pětačtyřicet minut určených pro trénink nastavováním vozů pro nadcházející kvalifikaci. Jelikož všichni používají motory Honda, je zapotřebí najít rychlost v jiných částech monopostu. Jezdcům nejvíce záleží na dobré ovladatelnosti. V Michiganu se závodí až na samém okraji vnitřní dráhy, v těsné blízkosti bílé čáry ohraničující trať od travnatého povrchu
Jako v ostatních závodech jsou nejlépe připraveni týmy Penske a Ganassi. Mechanici a šéfinženýři odvádějí pro své zaměstnavatele vynikající práci, která vede v dominanci těchto dvou týmů.
Naopak Marco Andretti překvapivě nemůže najít správné nastavení. Jako v předešlém tréninku skončil na předposledním místě před Martym Rothem. Od něj se však poslední místo očekává, protože jde o soukromého jezdce.
foto: IndyCar Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?