Michigan - 2. trénink: Sam Hornish vystřídal na čele týmového kolegu Helia Castronevese a vyhrál druhý z celkových tří tréninků.
Čtyři z pěti nejrychlejších vozů patří týmům Penske a Ganassi. Jediným narušitelem „velké čtyřky“ se stal třetí nejrychlejší Vitor Meira. Brazilec tak pokračuje ve stále lepších výkonech a tým Panther dostává z finančních potíží.
Většina jezdců trávila pětačtyřicet minut určených pro trénink nastavováním vozů pro nadcházející kvalifikaci. Jelikož všichni používají motory Honda, je zapotřebí najít rychlost v jiných částech monopostu. Jezdcům nejvíce záleží na dobré ovladatelnosti. V Michiganu se závodí až na samém okraji vnitřní dráhy, v těsné blízkosti bílé čáry ohraničující trať od travnatého povrchu
Jako v ostatních závodech jsou nejlépe připraveni týmy Penske a Ganassi. Mechanici a šéfinženýři odvádějí pro své zaměstnavatele vynikající práci, která vede v dominanci těchto dvou týmů.
Naopak Marco Andretti překvapivě nemůže najít správné nastavení. Jako v předešlém tréninku skončil na předposledním místě před Martym Rothem. Od něj se však poslední místo očekává, protože jde o soukromého jezdce.
foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.