Německo: 1. závod: Gianmaria Bruni využil pole-position a vyhrál sobotní závod, když uhájil pozici před rychlým Lewisem Hamiltonem.
Bruni vyšel po velmi tvrdém souboji vítězně z napínavého závodu plného nehod. Po startu byli za Brunim jezdci Piquet, Pantano, Glock, Zuber, Hamilton a Premat. Perera narazil do Zubera, který musel následně do boxů.
Na začátku ujížděli Bruni s Piquetem. Glock se velmi odvážným manévrem ve vlásence dostal na třetí místo před Pantana. Po technických problémech Premata se na bodované 8. místo posunul Japonec Yoshimoto, ale šanci psychicky neunesl a udělal hodiny. Dlouhý vláček se tvořil za Pantanem.
Bruni vzdaloval Piquetovi až na 2s, naopak Glock se zezadu přibližoval. Piquet probrzdil vlásenku a Glock jej k radosti domácích fanoušku snadno předjel. Piquet a Glock byli potrestáni průjezdem pit-lane za nedovolenou rychlost v boxech při předchozí zastávce. Za Bruniho se tím dostal Hamilton.
Hamilton se rychle dostal těsně za Bruniho a zahájil další napínavý souboj, ale Bruni neudělal ani jedinou chybu. Glock znovu předjel Pantana a posunul se zpět na 3. místo. Za Glocka se dostal Piquet, ale pro úspěšný předjížděcí manévr už nebyl prostor. Před Pantana se nakonec dostal i Viso.
Gianmaria Bruni projel cílem 1,2s před Lewisem Hamiltonem, domácí Timo Glock vybojoval třetí místo.
Foto: gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.