Německo: 1. závod: Gianmaria Bruni využil pole-position a vyhrál sobotní závod, když uhájil pozici před rychlým Lewisem Hamiltonem.
Bruni vyšel po velmi tvrdém souboji vítězně z napínavého závodu plného nehod. Po startu byli za Brunim jezdci Piquet, Pantano, Glock, Zuber, Hamilton a Premat. Perera narazil do Zubera, který musel následně do boxů.
Na začátku ujížděli Bruni s Piquetem. Glock se velmi odvážným manévrem ve vlásence dostal na třetí místo před Pantana. Po technických problémech Premata se na bodované 8. místo posunul Japonec Yoshimoto, ale šanci psychicky neunesl a udělal hodiny. Dlouhý vláček se tvořil za Pantanem.
Bruni vzdaloval Piquetovi až na 2s, naopak Glock se zezadu přibližoval. Piquet probrzdil vlásenku a Glock jej k radosti domácích fanoušku snadno předjel. Piquet a Glock byli potrestáni průjezdem pit-lane za nedovolenou rychlost v boxech při předchozí zastávce. Za Bruniho se tím dostal Hamilton.
Hamilton se rychle dostal těsně za Bruniho a zahájil další napínavý souboj, ale Bruni neudělal ani jedinou chybu. Glock znovu předjel Pantana a posunul se zpět na 3. místo. Za Glocka se dostal Piquet, ale pro úspěšný předjížděcí manévr už nebyl prostor. Před Pantana se nakonec dostal i Viso.
Gianmaria Bruni projel cílem 1,2s před Lewisem Hamiltonem, domácí Timo Glock vybojoval třetí místo.
Foto: gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?