 
            Německo: 1. závod: Gianmaria Bruni využil pole-position a vyhrál sobotní závod, když uhájil pozici před rychlým Lewisem Hamiltonem.
Bruni vyšel po velmi tvrdém souboji vítězně z napínavého závodu plného nehod. Po startu byli za Brunim jezdci Piquet, Pantano, Glock, Zuber, Hamilton a Premat. Perera narazil do Zubera, který musel následně do boxů.
Na začátku ujížděli Bruni s Piquetem. Glock se velmi odvážným manévrem ve vlásence dostal na třetí místo před Pantana. Po technických problémech Premata se na bodované 8. místo posunul Japonec Yoshimoto, ale šanci psychicky neunesl a udělal hodiny. Dlouhý vláček se tvořil za Pantanem.
Bruni vzdaloval Piquetovi až na 2s, naopak Glock se zezadu přibližoval. Piquet probrzdil vlásenku a Glock jej k radosti domácích fanoušku snadno předjel. Piquet a Glock byli potrestáni průjezdem pit-lane za nedovolenou rychlost v boxech při předchozí zastávce. Za Bruniho se tím dostal Hamilton.
Hamilton se rychle dostal těsně za Bruniho a zahájil další napínavý souboj, ale Bruni neudělal ani jedinou chybu. Glock znovu předjel Pantana a posunul se zpět na 3. místo. Za Glocka se dostal Piquet, ale pro úspěšný předjížděcí manévr už nebyl prostor. Před Pantana se nakonec dostal i Viso.
Gianmaria Bruni projel cílem 1,2s před Lewisem Hamiltonem, domácí Timo Glock vybojoval třetí místo.
Foto: gp2series.com
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?