Michigan - 1. trénink: Brazilský jezdec týmu Marlboro Team Penske vyhrál úvodní trénink v Michiganu a vrátil se tak po neúspěšném vystoupení v Milwaukee mezi favority.
Samozřejmě je to teprve první trénink, ale na rozdíl od předcházejícího víkendu nyní oba týmy Penske a Ganassi dominují a nebýt pátého Scotta Dixona, obsadily by první čtyři místa.
Naopak tým Andretti Green zaostal za očekáváním. Zatím nenašel žádný z jeho čtyř jezdců potřebou rychlost. Spokojený může být jen Bryan Herta, který zajel šestý nejrychlejší čas.
Navrátilec Buddy Lazier skončil až šestnáctý. Do týmu Dreyer and Reinbold Racing se vrátil, aby mu pomohl získat konkurenceschopnost. Bohužel Lazier či Ryan Briscoe nedokáží získat rychlost bez pořádného finančního zázemí týmu.
Nováčci to měli na Michiganském superspeedway velmi obtížné. Jeff Bucknum zajel sedmnáctý nejrychlejší čas, Marco Andretti byl hned za ním a celé pole uzavíral Marty Roth.
foto: Ron McQueeney/IRL
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?