Tým Dreyer and Reinbold Racing se s definitivní platností objeví na závodě v Michiganu. Do poslední chvíle totiž nebylo jisté, zda tým z finančních důvodů nastoupí.
Jezdcem, který usedne do vozu DRR, bude Buddy Lazier. Ten se po nepřesvědčivých výkonech na začátku sezóny z týmu odporoučel a na jeho místo nastoupil Ryan Briscoe. Nyní je vítěz Indy 500 z roku 1996 zpět. „Mým úkolem je pomoci týmu ke konkurenceschopnosti,“ dokládal důvod svého angažování Lazier.
Dalším „nováčkem“ v poli je Marty Roth. Sedmačtyřicetiletý obchodník z Kanady bude startovat se svým vlastním týmem Roth Racing. Jezdec již zkušenosti s formulovým závoděním nasbíral, nepravidelně se zúčastňoval závodů IndyPro Series a v roce 2004 a 2005 dokonce prošel sítem kvalifikací na Indianapolis 500.
Po úspěšně zvládnutých testech v Kansasu a Michiganu dostal od vedení IRL šanci znovu nasát atmosféru šampionátu. Ten tak získal dva vozy navíc. Nastává však otázka, jestli to vydrží až do konce sezóny...
foto: IRL
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?