Tým Dreyer and Reinbold Racing se s definitivní platností objeví na závodě v Michiganu. Do poslední chvíle totiž nebylo jisté, zda tým z finančních důvodů nastoupí.
Jezdcem, který usedne do vozu DRR, bude Buddy Lazier. Ten se po nepřesvědčivých výkonech na začátku sezóny z týmu odporoučel a na jeho místo nastoupil Ryan Briscoe. Nyní je vítěz Indy 500 z roku 1996 zpět. „Mým úkolem je pomoci týmu ke konkurenceschopnosti,“ dokládal důvod svého angažování Lazier.
Dalším „nováčkem“ v poli je Marty Roth. Sedmačtyřicetiletý obchodník z Kanady bude startovat se svým vlastním týmem Roth Racing. Jezdec již zkušenosti s formulovým závoděním nasbíral, nepravidelně se zúčastňoval závodů IndyPro Series a v roce 2004 a 2005 dokonce prošel sítem kvalifikací na Indianapolis 500.
Po úspěšně zvládnutých testech v Kansasu a Michiganu dostal od vedení IRL šanci znovu nasát atmosféru šampionátu. Ten tak získal dva vozy navíc. Nastává však otázka, jestli to vydrží až do konce sezóny...
foto: IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.