Tým Dreyer and Reinbold Racing se s definitivní platností objeví na závodě v Michiganu. Do poslední chvíle totiž nebylo jisté, zda tým z finančních důvodů nastoupí.
Jezdcem, který usedne do vozu DRR, bude Buddy Lazier. Ten se po nepřesvědčivých výkonech na začátku sezóny z týmu odporoučel a na jeho místo nastoupil Ryan Briscoe. Nyní je vítěz Indy 500 z roku 1996 zpět. „Mým úkolem je pomoci týmu ke konkurenceschopnosti,“ dokládal důvod svého angažování Lazier.
Dalším „nováčkem“ v poli je Marty Roth. Sedmačtyřicetiletý obchodník z Kanady bude startovat se svým vlastním týmem Roth Racing. Jezdec již zkušenosti s formulovým závoděním nasbíral, nepravidelně se zúčastňoval závodů IndyPro Series a v roce 2004 a 2005 dokonce prošel sítem kvalifikací na Indianapolis 500.
Po úspěšně zvládnutých testech v Kansasu a Michiganu dostal od vedení IRL šanci znovu nasát atmosféru šampionátu. Ten tak získal dva vozy navíc. Nastává však otázka, jestli to vydrží až do konce sezóny...
foto: IRL
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?