Marco Andretti v neděli rozjede další část rodinné historie v Michiganu. Tento ovál byl totiž svědkem mnoha úspěchů jeho předků.
Otec Michael Andretti a děd Mario Andretti nasbírali v Michiganu dohromady pět vítězství a od Marca očekávají další rozšíření. Nejmladší Andretti míří za titulem nováček roku a nebylo by překvapením, kdyby titul korunoval i nějakým vítězstvím.
„Jestli existuje nějaké místo, kde by se mohl Andretti Green vrátit na Victory Lane, je to jedině Michigan International Speedway,“ komentoval Marco Andretti šance týmu.
Teprve devatenáctiletý pilot se s oválem setkal nedávno při soukromých testech. Mohlo by se tedy zdát, že Andretti nemůže důkladně znát záludnosti oválu. Jenže v průběhu sezóny ukázal svoji vyzrálost i na neznámých tratích a proto jej nemůže podceňovat.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?