Marco Andretti v neděli rozjede další část rodinné historie v Michiganu. Tento ovál byl totiž svědkem mnoha úspěchů jeho předků.
Otec Michael Andretti a děd Mario Andretti nasbírali v Michiganu dohromady pět vítězství a od Marca očekávají další rozšíření. Nejmladší Andretti míří za titulem nováček roku a nebylo by překvapením, kdyby titul korunoval i nějakým vítězstvím.
„Jestli existuje nějaké místo, kde by se mohl Andretti Green vrátit na Victory Lane, je to jedině Michigan International Speedway,“ komentoval Marco Andretti šance týmu.
Teprve devatenáctiletý pilot se s oválem setkal nedávno při soukromých testech. Mohlo by se tedy zdát, že Andretti nemůže důkladně znát záludnosti oválu. Jenže v průběhu sezóny ukázal svoji vyzrálost i na neznámých tratích a proto jej nemůže podceňovat.
foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?