Nejlepším umístěním Bryana Herty v Milwaukee je šesté místo z předešlého roku. V průběžném pořadí šampionátu si drží jedenácté místo, jen sedm bodů ztrácí na osmého Andrettiho.
„Milwaukee mám rád, stejně tak jako ostatní jezdci,“ řekl Herta před odjezdem na jeden z nejstarších oválů v Americe. „Je to velmi těžký okruh s dostatkem místa na souboje bok po boku.“ Každoročně musí závodníci, týmy i diváci čelit nesmírnému horku a ani v tomto ročníku se pravděpodobně změna konat nebude.
„Myslím, že nás čeká náročný závod, bez ohledu na to, jaké bude horko,“ pokračoval Herta. „Za pěkného počasí je trať hrbolatá a při vysokých teplotách zase kluzká, nemáme na výběr.“
Bryan Herta a jeho výkony zatím zůstávají daleko za očekáváním. V roce 2005 stál třikrát na pole-position, v Michiganu vedl 159 kol z celkových 200 (nejvíce ze všech jezdců v sezóně) a nakonec i zaslouženě vyhrál. Letos si nejlepší výsledek odvezl ze St. Petersburgu kde dojel na čtvrtém místě.
„Vítězství v Milwaukee by pro tým bylo opravdovou vzpruhou. Tento ovál Bryanovi sedí a jsme připraveni udělat kus tvrdé práce, aby dostal co nejlepší auto,“ řekl týmový manager George Klotz.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?