Magny Cours si tento víkend podmanil prvý krát ďalší expilot Formule 1.
Fernandino Monfardini sa na francúzskej trati pridlho z vedenia po štarte netešil, keď v snahe o udržanie pozície pred di Grassim a Pantanom havaroval v druhej zákrute. Prvé kolo bolo rovnako osudné aj pre Ernesta Visa a Hiroki Yoshimota.
Po prvom kole bolo poradie na čele následovné: di Grassi, Pantano, Piquet, Lopez, Negrao a Glock. Výborne sa z devätnástej pozície na dvanáste predral líder šampionátu Lewis Hamilton. Lucas di Grassi nabudeného Pantana nedokázal dlho udržať a vo vlásenke Adelaide od pilota tímu FMS International utržil porážku.
Záverečná časť bola diváckou lahôdkou v súboji o víťazstvo, ktoré si rozdali Giorgio Pantano a Nelson Piquet. Pantano si napriek tlaku Brazílca odnáša s odstupom iba pol sekundy svoje prvé víťazstvo v GP2. Rovnako je to aj prvé víťazstvo tímu FMS International, ktorého spolumajiteľom je aj Giancarlo Fisichella.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?