První závod tohoto víkendu přinesl prémiové vítězství Timo Glocka v GP2 a první umístění na stupních vítězů třetího Lopeze. Glock chce dnešní úspěch zopakovat i zítra.
Timo Glock - iSport International, 1.Vůz byl na dráze nervózní, ale celkově dobrý. Šetřil jsem zadní pneumatiky a na závěr závodu jsem pak mohl jet tvrdě. Lewis dokázal, že jde vyhrávat i z osmého místa, takže zítra nemám obavy, jsem tu abych vyhrál.
Alex Premat - ART Grand Prix, 2.Podařil se mi výborný start a nakonec to byl docela dobrý závod. Auto se však těžko řídilo, tak jsem se rozhodl jet na jistotu a na body do šampionátu. Jediné co mne mrzí je to, že jsem nemohl dát svým krajanům radost z vítězství.
Jose Maria Lopez - Super Nova, 3.Vůz byl skvělý. Měli jsme problém při zastávce v boxech, ale nebyla to ničí chyba. Souboj s Nelsonem a Giorgiem byl zábavný, ale férový a pro zítřejší závod si zase věřím.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?