Nemecký pilot sa po znamenitej rošáde prvej desiatky po zastávkach v boxoch zaradil do čela, ktoré si udržal do konca.
Víťaz kvalifikácie Jose Maria Lopez nedokázal po prvej zákrute udržať vedenie po drobnom výjazde mimo trať a zaradil sa tesne za nového lídra Giorgia Pantana a pred Alexa Premata , ktorý postúpil zo siedmeho miesta na štarte na tretie.
Vo vlásenke Adelaide neskoro dupol na brzdu Lewis Hamilton a narazil do Adama Carrolla. Obaja tak museli predčasne do boxov na výmenu krídel, čím pochopiteľne nadobudli značnú stratu miest. Medzi tým sa do čela opäť prebojoval Lopez.
Po siedmich kolách si na plánovanú zastávku v boxoch zašiel ako prvý Nelson Piquet. Po výjazde sa zaradil na 14. miesto a následne s novými pneumatikami spustil sériu niekoľkých rýchlych kôl.
Keď do boxov zašla vedúca skupina Lopez, Pantano, Premat, zaradila sa v presne opačnom poradí za Nelsona Piqueta. Dôležitá časť sa však udiala o kolo neskôr, keď Timo Glock a Ernesto Viso zašli do boxov a Glock sa po výjazde zaradil pred Nelsona Piqueta. Po odbavení boxov štartovného poľa sa tak objavil vo vedení.
Vlásenka Adelaide dnes výrazne určovala, kto bude stáť na pódiu, o čom sa presvedčil aj Nelson Piquet v snahe o zisk víťazstva na čo doplatil práve v tomto mieste. Záver pretekov celkovo ponúkol tuhý boj najskôr medzi Negraom a Pantanom a následne medzi Pantanom a Lopezom v boji o tretie pódiové umiestnenie.
Timo Glock si po dnešku zaznamenáva svoje prvé víťazstvo v šapionáte GP2. Okrem neho má dôvod k radosti Jose Maria Lopez. Napriek tomu, že nevyťažil z postavenia na štarte, odnáša si aspoň prvú pódiové trofej.
Líder šampionátu Lewis Hamilton dnes nemal šťastný deň, keď ho postihli problémy z prvého kola. Jedinou útechou pre pilota ART Grand Prix bol zisk bodu za najrýchlejšie kolo pretekov.
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.