Šampionát se již přehoupl do své druhé poloviny a kalendář závodů na rok 2007 začíná být hlavním tématem.
Letošní rok se skládá ze čtrnácti závodů, ten poslední je naplánován na 10.9. v Chicagoland Speedway, v místě kde Juan Pablo Montoya oznámil svůj přesun do závodů NASCAR. Vedení IRL zatím odmítá vydat konečnou podobu kalendáře pro rok 2007. Jisté však je, že fanoušci mohou očekávat nejméně dva závody navíc.
„Je příliš brzy uvést kolik podniků budeme v příštím roce mít,“ řekl John Griffin, více prezident IRL se stykem s veřejností. „Naší hlavní metou je rozšířit kalendář a nadále zůstat v rozvrženém časovém intervalu závodů jako tento rok.“
Sezóna by měla začít v polovině března a končit na začátku září. Účelem je skončit ještě předtím, než se američtí fanoušci zaměří na dva nejsledovanější sporty v USA. V září totiž odstartuje národní liga NFL amerického fotbalu a v NASCAR přijde ke slovu Chase for the championship – rozhodující boje o pohár v Nextel Cupu.
Do kalendáře by se měla zařadit klasická trat v Mid-Ohio a závod v ulicích města Los Angeles. Ke stávajícím oválům se pravděpodobně přidá nově vybudovaný Iowa Speedway.
foto: IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.