Šampionát se již přehoupl do své druhé poloviny a kalendář závodů na rok 2007 začíná být hlavním tématem.
Letošní rok se skládá ze čtrnácti závodů, ten poslední je naplánován na 10.9. v Chicagoland Speedway, v místě kde Juan Pablo Montoya oznámil svůj přesun do závodů NASCAR. Vedení IRL zatím odmítá vydat konečnou podobu kalendáře pro rok 2007. Jisté však je, že fanoušci mohou očekávat nejméně dva závody navíc.
„Je příliš brzy uvést kolik podniků budeme v příštím roce mít,“ řekl John Griffin, více prezident IRL se stykem s veřejností. „Naší hlavní metou je rozšířit kalendář a nadále zůstat v rozvrženém časovém intervalu závodů jako tento rok.“
Sezóna by měla začít v polovině března a končit na začátku září. Účelem je skončit ještě předtím, než se američtí fanoušci zaměří na dva nejsledovanější sporty v USA. V září totiž odstartuje národní liga NFL amerického fotbalu a v NASCAR přijde ke slovu Chase for the championship – rozhodující boje o pohár v Nextel Cupu.
Do kalendáře by se měla zařadit klasická trat v Mid-Ohio a závod v ulicích města Los Angeles. Ke stávajícím oválům se pravděpodobně přidá nově vybudovaný Iowa Speedway.
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?