Francie - kvalifikace; Rozhodnutí přinesla první rychlá kola a Jose Maria Lopez odstartuje z nejlepšího místa startovního roštu zítra vůbec poprvé.
Lopez s Dallarou stáje Super Nova dokázal zajet hned v úvodu kvalifikace velmi rychlé kolo bez viditelné chyby. Druhý a třetí čas ukořistili jezdci se zkušenosti z F1 Glock a Pantano.
Filippi a di Grassi spolu kolidovali v Adelaide, díky čemuž oba z kvalifikačního měření sil odstoupili a navíc bylo jezdecké pole nuceno čekat na odklizení nepojízdných vozů.
S postupem času se pogumovaná dráha od předcházejícího tréninku Formule 1 zpomalovala a ke změně na čele startovního roštu již nedošlo. Piquet sice dokázal ještě zrychlit a dostat se do druhé řady, brzy ho však odsunul Hamilton.
Carroll nezopakoval ranní suverenitu a po chybě a hodinách se musel spokojit jen se šestým místem za Piquetem, jenž dnes pro změnu nezvládl poslední šikanu na obrubnících.
Přestupování mezi F1 a GP2 Švýcarovi Janimu rozhodně nesvědčí, startovní pozice číslo 21 s vozem stáje Arden rozhodně není pro bodově bohatší sobotní závod nikterak úspěšná.
Foto: www.gp2series.com
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?