Francie - kvalifikace; Rozhodnutí přinesla první rychlá kola a Jose Maria Lopez odstartuje z nejlepšího místa startovního roštu zítra vůbec poprvé.
Lopez s Dallarou stáje Super Nova dokázal zajet hned v úvodu kvalifikace velmi rychlé kolo bez viditelné chyby. Druhý a třetí čas ukořistili jezdci se zkušenosti z F1 Glock a Pantano.
Filippi a di Grassi spolu kolidovali v Adelaide, díky čemuž oba z kvalifikačního měření sil odstoupili a navíc bylo jezdecké pole nuceno čekat na odklizení nepojízdných vozů.
S postupem času se pogumovaná dráha od předcházejícího tréninku Formule 1 zpomalovala a ke změně na čele startovního roštu již nedošlo. Piquet sice dokázal ještě zrychlit a dostat se do druhé řady, brzy ho však odsunul Hamilton.
Carroll nezopakoval ranní suverenitu a po chybě a hodinách se musel spokojit jen se šestým místem za Piquetem, jenž dnes pro změnu nezvládl poslední šikanu na obrubnících.
Přestupování mezi F1 a GP2 Švýcarovi Janimu rozhodně nesvědčí, startovní pozice číslo 21 s vozem stáje Arden rozhodně není pro bodově bohatší sobotní závod nikterak úspěšná.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?