Francie - kvalifikace; Rozhodnutí přinesla první rychlá kola a Jose Maria Lopez odstartuje z nejlepšího místa startovního roštu zítra vůbec poprvé.
Lopez s Dallarou stáje Super Nova dokázal zajet hned v úvodu kvalifikace velmi rychlé kolo bez viditelné chyby. Druhý a třetí čas ukořistili jezdci se zkušenosti z F1 Glock a Pantano.
Filippi a di Grassi spolu kolidovali v Adelaide, díky čemuž oba z kvalifikačního měření sil odstoupili a navíc bylo jezdecké pole nuceno čekat na odklizení nepojízdných vozů.
S postupem času se pogumovaná dráha od předcházejícího tréninku Formule 1 zpomalovala a ke změně na čele startovního roštu již nedošlo. Piquet sice dokázal ještě zrychlit a dostat se do druhé řady, brzy ho však odsunul Hamilton.
Carroll nezopakoval ranní suverenitu a po chybě a hodinách se musel spokojit jen se šestým místem za Piquetem, jenž dnes pro změnu nezvládl poslední šikanu na obrubnících.
Přestupování mezi F1 a GP2 Švýcarovi Janimu rozhodně nesvědčí, startovní pozice číslo 21 s vozem stáje Arden rozhodně není pro bodově bohatší sobotní závod nikterak úspěšná.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?