Francie - kvalifikace; Rozhodnutí přinesla první rychlá kola a Jose Maria Lopez odstartuje z nejlepšího místa startovního roštu zítra vůbec poprvé.
Lopez s Dallarou stáje Super Nova dokázal zajet hned v úvodu kvalifikace velmi rychlé kolo bez viditelné chyby. Druhý a třetí čas ukořistili jezdci se zkušenosti z F1 Glock a Pantano.
Filippi a di Grassi spolu kolidovali v Adelaide, díky čemuž oba z kvalifikačního měření sil odstoupili a navíc bylo jezdecké pole nuceno čekat na odklizení nepojízdných vozů.
S postupem času se pogumovaná dráha od předcházejícího tréninku Formule 1 zpomalovala a ke změně na čele startovního roštu již nedošlo. Piquet sice dokázal ještě zrychlit a dostat se do druhé řady, brzy ho však odsunul Hamilton.
Carroll nezopakoval ranní suverenitu a po chybě a hodinách se musel spokojit jen se šestým místem za Piquetem, jenž dnes pro změnu nezvládl poslední šikanu na obrubnících.
Přestupování mezi F1 a GP2 Švýcarovi Janimu rozhodně nesvědčí, startovní pozice číslo 21 s vozem stáje Arden rozhodně není pro bodově bohatší sobotní závod nikterak úspěšná.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?