Startovní rošt a slova víteze kvalifikace

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Photo by Michael Levitt, USA LAT Photographic
ar1 18. června 2006 01:32
Sdílej:

Portland - postavení na startu: Jak jsme již psali, druhá kvalifikace přinesla zvrat ve vývoji situace pro nedělní start závodu Grand Prix Portlandu.

Bruno Junqueira byl po kvalifikaci velmi šťastný a svůj úspěch popsal těmito slovy: "Jsem velmi šťastný za sebe i za celý tým. Poslední dva roky byly velmi obtížné. Včerejšek byl také velmi obtížný. Byli jsme hodně vzdáleni špici. Ale dostali jsme pomoc od Sebastiena a jeho týmu lidí. Mnoho nastavení jsme změnili dle jeho. A dnes ráno se změny projevily, auto bylo mnohem lepší. Pak jsme se pokoušeli ještě více zlpešit, i když jsm evěděli, že je tam ještě nějaká nedotáčivost. Udělal jsem ještě nějaké změny. Ve druhé jízdě jsem při prvním kole dosáhl 7,9 a věděl jsem, že 7,7 znamená Pole position. Chyběly mě tedy dvě desetiny. Opravdu jsem udělal vše pro to, aby to vyšlo. A vyšlo to, kolo bylo skvělé. Zajel jsem 7,6! Byl jsem moc šťastný, že to vyšlo, protože pak další kolo bylo špatné, nemohl jsme dobře zajet zatáčku 12, kde sjem ztratil 2 desetiny. Jsem šťastný, že jsem po dlouhé době na Pole. Je to vlastně poprvé po mojí nehodě. Skvělou práci odvedl tým, obzvlášť po náročném víkendu v Milwaukee. Po velmi náročném dni včera, je to skvělý pocit, odrazit se a skončit na Pole position."A ještě slova druhého, A.J. Allmendingera: "Myslím, že to bylo dobré. Tým Forsythe po celý víkend pracoval fantasticky. Poskytli mi skvělé auto. Pomalu jsme se lepšili. Dnes ráno jsme byli nejrychlejší, časy byly opravdu velmi vyrovnané. Pro kvalifikaci, myslím, že jsme všichni věděli, že na Pole position se může objevit více jezdců. Včera jsme věděli, že jit do kvalifikace s červenými pneumatikami je nevýhodné, protože na dnešek nám nezbyly dvě červené. Tak jsme jeli s černou sadou. Na poprvé jsme vlastně byli velmi rychli na to, že to byly černé... Auto jelo skvěle, ale nemyslím si, že jsem z něj dostal maximum. ZVláště proto, že jsem chytil na trati v posledních kolech dost velký provoz. Pravděpodobně, dnes jsem si nezasloužil vyhrát. Poblahopřál jsem Brunovi, protože on měl velmi těžký rok a plně si tento výsledek zaslouží. Blahopřeji mu. Myslím, že pro závod máme skvělé auto."Foto: Champ Car Media

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.