Portland - 2. kvalifikace: Nečekané rozřešení přinesla druhá kvalifikace v boji o start z Pole position v nedělním závodě.
Jezdec, který začal vystrkovat růžky a v posledním a předposledním tréninku dokázal převrátit na ruby vše, s čím se dalo počítat pro start závodu na trati v Portland International Raceway.
Bruno Junqueira svým skvělým časem 57,631 porazil o pouhých 0,008 druhého A.J. Allmendingera, který se bude muset nakonec spokojit na startu se druhou startovní pozicí. Nakonec, ale i tato pozice je pro Allmendingera velkým zadostiučiněním, po svém vyhazovu z týmu RuSport. Bruno Junqueira tak překvapivě odstartuje první, čímž bude moct přichystat výhodnou pozici pro Sebastiena Bourdaise, který bojuje s Wilsonem o celkové vedení v šampionátu. Bourdais stane na startu třetí, tedy první ve druhé řadě a Justin Wilson hned vedle něj. Třetí řadu načne Cristiano da Matta, jenž také zažívá u svého nového zaměstnavatele velký comeback. Paul Tracy odstartuje až z 10. pozice a Mario Dominguez s vozem týmu Dale Coyne dokonce až ze 14. pozice. Připomínám jen, že Dominguez je stále v průběžném pořadí na 3. místě!
Estonec Kasemets absolvuje svůj debut do závodu z poslední pozice na startu.Foto: Champ Car Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.