Portland - 2. kvalifikace: Nečekané rozřešení přinesla druhá kvalifikace v boji o start z Pole position v nedělním závodě.
Jezdec, který začal vystrkovat růžky a v posledním a předposledním tréninku dokázal převrátit na ruby vše, s čím se dalo počítat pro start závodu na trati v Portland International Raceway.
Bruno Junqueira svým skvělým časem 57,631 porazil o pouhých 0,008 druhého A.J. Allmendingera, který se bude muset nakonec spokojit na startu se druhou startovní pozicí. Nakonec, ale i tato pozice je pro Allmendingera velkým zadostiučiněním, po svém vyhazovu z týmu RuSport. Bruno Junqueira tak překvapivě odstartuje první, čímž bude moct přichystat výhodnou pozici pro Sebastiena Bourdaise, který bojuje s Wilsonem o celkové vedení v šampionátu. Bourdais stane na startu třetí, tedy první ve druhé řadě a Justin Wilson hned vedle něj. Třetí řadu načne Cristiano da Matta, jenž také zažívá u svého nového zaměstnavatele velký comeback. Paul Tracy odstartuje až z 10. pozice a Mario Dominguez s vozem týmu Dale Coyne dokonce až ze 14. pozice. Připomínám jen, že Dominguez je stále v průběžném pořadí na 3. místě!
Estonec Kasemets absolvuje svůj debut do závodu z poslední pozice na startu.Foto: Champ Car Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.