St. Petersburg - kvalifikace: Dario ranchitti po vítězství ve třetím tréninku uhájil první pozici i pro nedělní start, když svým časem 01:02.2753 pokořil ulice St. Petersburgu.
Vedle Daria Franchittiho, hájícího barvy stáje Andretti Green Racing odstartuje ze druhé pozice Scott Dixon, jezdec týmu Chipa Ganassiho, jenž by rád napodobil sezonu 2003, kdy stanul na konci šampionátu na podium coby mistr IRL.
Druhou řadu a třetí pozici obsadil Tony Kanaan (druhý vůz AGR), čtvrtý pak Sam Hornish jr. první vůz Marlboro Penske Team a pátý Helio Castroneves, jeho týmový kolega.
Kosuke Matsuura pro letošní sezonu slíbil vyrovnané výkony a zatím se mu to daří plnit. Minulý týden v Miami skončil v cíli na skvělé šesté pozici. Nyní má dobře našlápnuto pro nedělní start,pokud dobře odstartuje z deváté pozice. Za ním odstartuje do závodu nováček sezony, Marco Andretti s dalším vozem AGR.
Další debutant a náhradník za zotavujícího se Eda Carpentera, Roberto Moreno startuje z pěkné 11. pozice.
Vítěz nešťastného úvodního záovdu z Miami Dan Wheldon odstartuje až třináctý.
Foto: IndyCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?