Překvapivou a velmi zajímavou zprávu přinesl grandprix.com. Tony George a Kevin Kalkhoven připustili rozhovory o možné budoucí spolupráci na jediném nové seriálu.
Pro Los Angeles Times představitelé obou amerických formulových seriálů potvrdili společná jednání a hledání té nejlepší cesty pro znovuzískání zájmu diváků, kteří stále častěji dávají přednost v popularitě postupně sílícímu NASCAR.
Oba seriály se potýkají s odchodem automobilových výrobců a rostoucími náklady. Champ Car problémy s motory vyřešil koupí Cosworthu, jenž je také jediným agregátem startovního pole. Existuje tak reálná možnost, že by stál u zrodu nového závodního šampionátu, který by se opět jezdil střídavě na oválech a přírodních tratích.
Přesně před měsícem tvrdil Tony George, že o žádném sloučení nemůže být ani řeč. Po necelých třiceti dnech je dost možná všechno jinak. Pojede se snad už od roku 2007 zase jediný a slavnými týmy i jezdci nabitý seriál skutečně konkurující Formuli 1?
Foto: IndyCar Media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?