Překvapivou a velmi zajímavou zprávu přinesl grandprix.com. Tony George a Kevin Kalkhoven připustili rozhovory o možné budoucí spolupráci na jediném nové seriálu.
Pro Los Angeles Times představitelé obou amerických formulových seriálů potvrdili společná jednání a hledání té nejlepší cesty pro znovuzískání zájmu diváků, kteří stále častěji dávají přednost v popularitě postupně sílícímu NASCAR.
Oba seriály se potýkají s odchodem automobilových výrobců a rostoucími náklady. Champ Car problémy s motory vyřešil koupí Cosworthu, jenž je také jediným agregátem startovního pole. Existuje tak reálná možnost, že by stál u zrodu nového závodního šampionátu, který by se opět jezdil střídavě na oválech a přírodních tratích.
Přesně před měsícem tvrdil Tony George, že o žádném sloučení nemůže být ani řeč. Po necelých třiceti dnech je dost možná všechno jinak. Pojede se snad už od roku 2007 zase jediný a slavnými týmy i jezdci nabitý seriál skutečně konkurující Formuli 1?
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?