Český tím zažil v Laguna Seca nemilé prekvapenie, keď po sľubne vyzerajúcich tréningoch bude Tomáš Enge štartovať až zo 14. miesta.
Kalifornská Laguna Seca má tento víkend smolu na zmeny programu, keď kôli sneženiu počas noci musel byť zrušený prvý tréning. Napriek umožneniu tímom odjazdiť iba dva tréningy vyzeral český tím v dobrej forme, keď v poslednom tréningu dosiahol šiesty najlepší čas.
Tomáš zajazdil v prvej časti kvalifikácie tretí najlepší čas. Ďalšie jeho umiestnenia sa pohybovali za hranicou desiatého miesta a napriek tomu, že v poslednej časti odjazdil Enge svoje maximum, po súčte najlepších časov sa zaradil až na celkové 14. miesto.
Tomáš Enge:"S výsledkom nie som vôbec spokojný. Zvláštne je, že auto sa chovalo dobre a obzvlášť v poslednom kole som cítil, že som na skutočnej hranici. Musíme nájsť odpoveď, prečo tomu tak bolo a prečo sa ostatní o toľko zlepšili v porovnaní s voľnými tréningami, v ktorých sme boli bez problémov v prvej desiatke. Zajtra sa môže stať veľa vecí, ale čaká nás veľa práce. Snáď sa nám podarí otočiť trend a posunieme sa opäť dopredu.
Zdroj+Foto: BPA sport marketing a.s.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?