Expilot F1 angažmá v niektorom z tímov kráľovskej triedy nedostal a preto aj tento rok pokračuje v sprievodnom seriáli.
Talianský pilot pôsobiaci v minulosti v stajni Formule 1 Minardi podpísal pre ročník 2006 zmluvu s tímom Trident. V minulom roku skončil v tabuľke na desiatom mieste a tento rok si verí na viac, pričom pôsobenie v GP2 vidí zatiaľ pozitívne.
"Nemyslím si, že by to malo byť pre mňa zlé, keď ostávam v GP2. Na môj druhý ročník v šampionáte sa teším," hovorí 24-ročný Gianmaria. "Mám dostatok času, aby som sa ukázal v lepšom svetle. Chcem sa prezaďiť svojou kvalitou, aby som na seba získal pozornosť. Stále je mojim cieľom Formula 1. Počas pôsobenia v Minardi som mal smolu, pretože som jazdil v období, kedy prežívala stajňa najhoršiu sezónu posledných rokov."
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?