Britský jezdec Adam Carroll skončil v uplynulé sezoně celkově pátý a především úvod sezony byl pro něj velmi úspěšný.
Carroll se také zúčastnil testů stáje F1 BAR Honda a měl dle svých slov reálnou šanci na post třetího jezdce a náhradníka závodních jezdců.
„Letošní Vánoce za moc nestály, nevěděl jsem, co bude dál. Když se ukázalo, že Anthony zůstává u Hondy, situaci to změnilo v můj neprospěch, nezbývá mi než se s tím pro tuto chvíli smířit.“
23letý Brit měl přes dobré výsledky problémy s financováním své účasti v GP2 a jen díky podpoře týmu Supernova sezonu dokončil.
Pro rok 2006 zatím však potvrzen nebyl a je navíc otázkou, zda by v případě volného třetího vozu F1 volila Honda právě Adama.
Na příležitost v F1 čeká i jiný pilot se zkušenostmi z testů s týmem BAR Honda, a to Nelson Piquet Jr.
Foto: www.gp2series.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?