Prestižní Arden International vysílá do boje o titul svého zkušeného Nicolase Lapierreho a jako jeho týmový kolega bude působit mladý německý objev Michael Ammermueller.
Britská stáj vedená Christianem Hornerem přišla o svoji loňskou hvězdu Heikki Kovalainena, jenž přestoupil do F1 a na jeho místo nastupuje Lapierre, který se v loňském roce blýskl několika slušnými výkony a zaujal i působením v seriálu A1GP.
"Mám radost, že mohu s týmem pokračovat i letos a pokusit se překonat Heikkiho loňské druhé místo. Startovní pole je velmi vyrovnané, ale jsem přesvědčen, že můžeme bojovat o titul," prohlásil Nicolas.
Michael Ammermueller vyhrál loni šest závodů v Renault Eurocup a získal titul vicemistra, navíc je členem juniorského programu Red Bull a má tedy silnou podporu.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?