Kľúčovým momentom sa v pretekoch stalo posledné kolo, ktoré takmer znamenalo prvé výťazstvo Švajčiarska.
Francúzsko - Alexandre Premat - 1. miesto:Tlačidlo s nápisom PowerBoost (prídavný výkon) som použil na zdolanie Robbieho Kerra. V mojej mysli sa hnala mšlienka ktorá znamenala urobiť všetko pre posun dopredu. Neel a ja sme šli v niektorých zákrutách veľmi natesno a bolo to veľmi ťažké. Dúfam, že v ďalších pretekoch budem mať dobrý štart a opäť zvíťazím.
Švajčiarsko - Neel Jani - 2.miesto:Po štarte som cítil veľkú pretáčavosť. Keď som uvidel, že Alex sa dostal pred Robbieho, vedel som, že to bude ešte ťažké. V poslednom kole som ho už nedokázal za sebou udržať. Dúfam, že urobíme do ďalších pretekov dobré nastavenie auta.
Veľká Británia - Robbie Kerr - 3.miesto:Štart bol dobrý. Chcel som sa dostať pred Neela Janiho vnútrajškom, ale zavrel mi dvere a ja som sa musel stiahnúť. Musel som sa tvrdo koncentrovať, pretože som mal problémy s brzdami a výhľadom. Nemal som dobrý cit pre brzdy a auto bolo okrem toho v zákrutách nedotáčavé.
Foto: A1 Grand Prix Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?