Neel Jani zo švajčiarska bol na dosah prvému víťazstvu v A1GP. Enge skončil šestnásty.
Pätnásť kôl trvajúci šprint znamenal opäť víťazstvo pre Francúzsky tím. Alexandre Premat to tento krát nemal tak ľahké ako obvikle a o najvyššiu priečku musel bojovať do posledných metrov.
Po štarte si nedokázal udržať svoju druhú pozíciu a dostal sa pred neho Robbie Kerr z Veľkej Británie. Netrvalo dlho a po chybe Robbieho vo vlásenke sa Premat dostal na druhé miesto. Na konci piatého kola mal Francúz odstup od vedúceho Švajčiara 1,7 sekundy.
Tento nádskok sa čoskoro zužil a napriek bojovnosti Neela Janiho, nedokázal fantasticky jazdiacemu Alexandremu odolať a v poslednom kole sa dostal na druhé miesto. Pre Francúzsko to opäť znamenalo víťazstvo a plný počet bodov aj za najrýchlejšie piate kolo.
Tomáš Enge počas zápolenia ukoristil dve miesta a pre hlavné preteky to znamená šestnástu štartovnú pozíciu.
Sepang - výsledky šprintu (PDF)
Foto: Sutton Motorsport Images
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?