Jeden z nejznámějších kanadských pivovarů Molson již nebude sponzorovat závod v Montrealu.
Molson byl na kanadské půdě dlouhodobým a výrazným partnerem Champ Car. Především se angažoval jako hlavní sponzor všech tří původních kanadských závodů - v Torontu, Montrealu a Vancouveru.
Zřejmě kvůli přípravám na olympiádu se však závod ve Vancouveru vytratil (ale úspěšně ho nahradil Edmonton) a nyní se Molson stahuje i z Montrealu.
"Chtěli bychom Molsonu poděkovat za to, že poskytnul závodním fanouškům v Quebecu mnoho nádherných momentů od roku 2002. Dal jim tak příležitost sledovat jezdce nejvyššího kalibru", řekl Nomand Legault, promotér závodu v Montrealu.
Budoucnost závodu by prý ale neměla být ohrožena, i přes různé spekulace, že se na slavný okruh Gillese Villeneuvea chystá nastěhovat IRL nebo NASCAR. Vedení prý pilně pracuje na nalezení hlavního sponzora pro příští rok.
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?