Jerez - 1. den dopoledne: Sotva skončila inaugurační sezona 2005 nového šampionátu GP2 a týmy zahajily přípravu na sezonu 2006.
Borja Garcia odstartoval úvodní den druhých zimních testů, jako přípravu na sezonu 2006 ve skvělém tempu. S vozem týmu BCN Competicion zajel ve středu dopoledne nejrychlejší čas. Borja, který seděl ve voze týmu BCN poprvé, zajel s náskokem přes jednu sekundu.
Borja ve středu vyhrál testy před šampiónem italského mistrovství F3000 Luca Filippim (Coloni Motorsport) a před mistrem britského šampionátu F3 Alvaro Parentem, který pokračoval ve své dobré letošní formě za za volantem vozu týmu ART Grand Prix.
Výsledky 1. dne (dopoledne) - Jerez:
1 Borja GARCIA BCN COMPETICION 37 1:29.050 2 Luca FILIPPI COLONI MOTORSPORT 32 1:30.308 3 Alvaro PARENTE ART GRAND PRIX 32 1:30.711 4 Clivio PICCIONE ISPORT INTERNATIONAL 30 1:30.759 5 Olivier PLA DPR 10 1:30.845 6 Nelson PIQUET JR. PIQUET SPORTS 31 1:30.999 7 Michael AMMERMULLER ARDEN INTERNATIONAL 31 1:31.197 8 Franck PERERA ARDEN INTERNATIONAL 30 1:31.197 9 Lucas DI GRASSI CAMPOS RACING 23 1:31.315 10 James ROSSITER SUPER NOVA INTERNATIONAL 40 1:31.682 11 Gianmaria BRUNI DURANGO 31 1:31.726 12 Andreas ZUBER ART GRAND PRIX 29 1:31.788 13 Hiroki YOSHIMOTO ISPORT INTERNATIONAL 11 1:31.899 14 Felix PORTEIRO CAMPOS RACING 38 1:32.007 15 Ferdinando MONFARDINI DAMS 35 1:32.259 16 Geido VAN DER GARDE DAMS 30 1:32.919 17 Pastor MALDONADO DURANGO 30 1:33.053 18 Javier VILLA RACING ENGINEERING 31 1:33.143 19 Alexandre NEGRAO PIQUET SPORTS 18 1:33.175 20 Maro ENGEL DPR 39 1:33.209 21 Alejandro NUÑEZ RACING ENGINEERING 28 1:33.476 22 Bruce JOUANNY SUPER NOVA INTERNATIONAL 38 1:33.605 23 Ernesto VISO COLONI MOTORSPORT 0
BEZ CASU
Foto: GP2 SeriesMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.