Jerez - 1. den dopoledne: Sotva skončila inaugurační sezona 2005 nového šampionátu GP2 a týmy zahajily přípravu na sezonu 2006.
Borja Garcia odstartoval úvodní den druhých zimních testů, jako přípravu na sezonu 2006 ve skvělém tempu. S vozem týmu BCN Competicion zajel ve středu dopoledne nejrychlejší čas. Borja, který seděl ve voze týmu BCN poprvé, zajel s náskokem přes jednu sekundu.
Borja ve středu vyhrál testy před šampiónem italského mistrovství F3000 Luca Filippim (Coloni Motorsport) a před mistrem britského šampionátu F3 Alvaro Parentem, který pokračoval ve své dobré letošní formě za za volantem vozu týmu ART Grand Prix.
Výsledky 1. dne (dopoledne) - Jerez:
1 Borja GARCIA BCN COMPETICION 37 1:29.050 2 Luca FILIPPI COLONI MOTORSPORT 32 1:30.308 3 Alvaro PARENTE ART GRAND PRIX 32 1:30.711 4 Clivio PICCIONE ISPORT INTERNATIONAL 30 1:30.759 5 Olivier PLA DPR 10 1:30.845 6 Nelson PIQUET JR. PIQUET SPORTS 31 1:30.999 7 Michael AMMERMULLER ARDEN INTERNATIONAL 31 1:31.197 8 Franck PERERA ARDEN INTERNATIONAL 30 1:31.197 9 Lucas DI GRASSI CAMPOS RACING 23 1:31.315 10 James ROSSITER SUPER NOVA INTERNATIONAL 40 1:31.682 11 Gianmaria BRUNI DURANGO 31 1:31.726 12 Andreas ZUBER ART GRAND PRIX 29 1:31.788 13 Hiroki YOSHIMOTO ISPORT INTERNATIONAL 11 1:31.899 14 Felix PORTEIRO CAMPOS RACING 38 1:32.007 15 Ferdinando MONFARDINI DAMS 35 1:32.259 16 Geido VAN DER GARDE DAMS 30 1:32.919 17 Pastor MALDONADO DURANGO 30 1:33.053 18 Javier VILLA RACING ENGINEERING 31 1:33.143 19 Alexandre NEGRAO PIQUET SPORTS 18 1:33.175 20 Maro ENGEL DPR 39 1:33.209 21 Alejandro NUÑEZ RACING ENGINEERING 28 1:33.476 22 Bruce JOUANNY SUPER NOVA INTERNATIONAL 38 1:33.605 23 Ernesto VISO COLONI MOTORSPORT 0
BEZ CASU
Foto: GP2 SeriesČtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.