Společnost Elan Motorsports Technologies se dohodla s majiteli šampionátu Kevinem Kalkhovenem, Jerrym Forsythem a Paulem Gentilozzim na přípravě nového šasi.
EMT uspělo v konkurenci dalších šesti nabídek a bude výhradním dodavatelem. Společnost patří známému Donu Panozovi, jenž se angažuje v americkém motorsportu a kromě vozu GT Panoz Esperante se setkáváme v konkurenčním šampionátu IRL IndyCar s Panozem, coby formulovým vozem.
Nový Panoz DP01 nahradí stávající Loly a budou ho mít k dispozici všechny stáje pro sezonu 2007. Šasi bude osazeno vylepšeným turbomotorem Ford Cosworth s výkonem 775 koní a vybaveno modernější aerodynamikou i technologiemi. DP01 bude širší a kratší a je koncipován hlavně pro přirozené a městské okruhy.
Koncepce vozu tohoto šampionátu však zůstane zachována, tedy i nadále budou hrát stěžejní roli schopnosti pilotů.
Foto: Champ Car
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?