Šestá řada pro český tým

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Sutton Images
ar1 9. října 2005 00:15
Sdílej:

Tomáš Enge odstartuje do sprinterského závodu na Lausitzringu z 12. místa na startu, když měl tým v kvalifikaci problém dostat maximum z nových pneumatik.

Tým však věří ve vylepšení pozice v závodu, protože je přesvědčen, že vůz se bude chovat v závodním nastavení lépe.

Lausitzring nabídnul i druhý den krásné podzimní počasí. Český tým v posledním tréninku opět pracoval hlavně na nastavení vozu. Enge odjel 21 kol a zajel devátý čas. Odpolední kvalifikace nabídla vzrušující souboje v celém startovním poli, Enge začal 10. časem. Ve druhé jízdě zajel slibný pátý čas, ale Enge společně s týmem nedokázali v posledních dvou jízdách na rozdíl od ostatních dostat z vozu maximum. Druhý nejlepší čas zajel Enge v poslední jízdě, kdy byl 14. a součet dvou nejlepších časů ho zařadil na 12. místo na startu. Tým doufal v lepší postavení na startu, ale vůz by měl být v obou zítřejších závodech v lepší formě. Časy jsou velmi těsné a diváci mohou v neděli očekávat zajímavé souboje.

Tomáš Enge: „Je zřejmé, že nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale pořád doháníme ostatní. Od včerejška jsme odvedli hodně práce na nastavení vozu, ale vůz pořád není tak dobrý, jak by mohl být, to platí zvláště pro nové pneumatiky. Myslím, že v závodu bychom měli být silnější, protože jsme v trénincích odjeli skoro 50 kol na jedné sadě pneumatik a vůz byl OK, ale když jsme nasadili nové pneumatiky, nebyl už tak dobrý. Zdá se, že vůz potřebuje docela velké změny, abychom dostali z nových pneumatik maximum. Po dnešku máme daleko lepší představu, co je třeba udělat a nemělo by být překvapením, že ostatní mají v tomto směru náskok, protože před začátkem šampionátu více testovali. Hlavní je, že jdeme správným směrem a příště budeme lépe připraveni. Nyní se soustředíme na zítřek, doufám, že v obou závodech vylepšíme naši pozici.“BPA sport marketing, a.s.Foto: Sutton Motorsport Images

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.