Tomáš Enge odstartuje do sprinterského závodu na Lausitzringu z 12. místa na startu, když měl tým v kvalifikaci problém dostat maximum z nových pneumatik.
Tým však věří ve vylepšení pozice v závodu, protože je přesvědčen, že vůz se bude chovat v závodním nastavení lépe.
Lausitzring nabídnul i druhý den krásné podzimní počasí. Český tým v posledním tréninku opět pracoval hlavně na nastavení vozu. Enge odjel 21 kol a zajel devátý čas. Odpolední kvalifikace nabídla vzrušující souboje v celém startovním poli, Enge začal 10. časem. Ve druhé jízdě zajel slibný pátý čas, ale Enge společně s týmem nedokázali v posledních dvou jízdách na rozdíl od ostatních dostat z vozu maximum. Druhý nejlepší čas zajel Enge v poslední jízdě, kdy byl 14. a součet dvou nejlepších časů ho zařadil na 12. místo na startu. Tým doufal v lepší postavení na startu, ale vůz by měl být v obou zítřejších závodech v lepší formě. Časy jsou velmi těsné a diváci mohou v neděli očekávat zajímavé souboje.
Tomáš Enge: „Je zřejmé, že nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale pořád doháníme ostatní. Od včerejška jsme odvedli hodně práce na nastavení vozu, ale vůz pořád není tak dobrý, jak by mohl být, to platí zvláště pro nové pneumatiky. Myslím, že v závodu bychom měli být silnější, protože jsme v trénincích odjeli skoro 50 kol na jedné sadě pneumatik a vůz byl OK, ale když jsme nasadili nové pneumatiky, nebyl už tak dobrý. Zdá se, že vůz potřebuje docela velké změny, abychom dostali z nových pneumatik maximum. Po dnešku máme daleko lepší představu, co je třeba udělat a nemělo by být překvapením, že ostatní mají v tomto směru náskok, protože před začátkem šampionátu více testovali. Hlavní je, že jdeme správným směrem a příště budeme lépe připraveni. Nyní se soustředíme na zítřek, doufám, že v obou závodech vylepšíme naši pozici.“BPA sport marketing, a.s.Foto: Sutton Motorsport Images
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?