Prvý deň na Lausitzringu bol pre český tím zoznamovací najmä pre rodáka z Liberce.
Tomáš Enge absolvuje svoju premiéru v aute A1GP a piatkový tréning bol pre neho skôr zoznamovací ako s autom, tak s okruhom. Napriek najskúsenejšiemu pilotovi z českého tímu má Tomáš s týmto autom najmenšie skúsenosti a preto sa v oboch tréningoch snažil zajazdiť čo najviac kôl.
Tomáš Enge:Dnes som sa naozaj učil. Na Lausitzi som do dneštného dňa nikdy nejazdil a s týmto autom som absolvoval iba jeden krátky test, preto sme sa snažili odjazdiť čo najviac kôl. Okruh sa mi páči, pretože je celkom rýchly a nie je to typ Mickey Mouse, ako niektoré iné trate. V priebehu dňa sme sa hrali s nastavením a ráno máme ešte ďalší voľný tréning. Riadenie auta je zábavné, ale potrebujeme ešte zrýchliť. Určite máme priestor pre zlepšenie, ale to zrejme môžu povedať aj ostatní. Uvidíme sa zajtra v kvalifikácii.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?