Jako reakci na zrušení plánované VI. dotační výzvy Ministerstva průmyslu a obchodu „Nízkouhlíkové technologie – Elektromobilita“ přináší Hyundai vlastní dotační program, který při nákupu elektromobilu může firemním zákazníkům ušetřit až 200 000 Kč.
Nabídka je určena pro firmy či podnikatele poptávající jeden až pět elektromobilů Hyundai. Ti mohou vybírat z modelů Kona Electric 39 kWh a Kona Electric 64 kWh nebo Ioniq Electric.
Možnost dotaci získat je skutečně snadný – Hyundai ji svým firemním zákazníkům poskytne automaticky, a odpadá tak stres s papírováním, nebo náklady při vyřizování žádosti. Nabídka navíc platí i pro zákazníky sídlící v Praze.
Nabídka je časově limitovaná a platí do konce roku 2020, nebo do vyprodání zásob. Není kombinovatelná s prémií a benefity v rámci limitované nabídky Czech edition ani standardními fleetovými cenami.
Přehled dotací Hyundai na elektromobily
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?