Jako reakci na zrušení plánované VI. dotační výzvy Ministerstva průmyslu a obchodu „Nízkouhlíkové technologie – Elektromobilita“ přináší Hyundai vlastní dotační program, který při nákupu elektromobilu může firemním zákazníkům ušetřit až 200 000 Kč.
Nabídka je určena pro firmy či podnikatele poptávající jeden až pět elektromobilů Hyundai. Ti mohou vybírat z modelů Kona Electric 39 kWh a Kona Electric 64 kWh nebo Ioniq Electric.
Možnost dotaci získat je skutečně snadný – Hyundai ji svým firemním zákazníkům poskytne automaticky, a odpadá tak stres s papírováním, nebo náklady při vyřizování žádosti. Nabídka navíc platí i pro zákazníky sídlící v Praze.
Nabídka je časově limitovaná a platí do konce roku 2020, nebo do vyprodání zásob. Není kombinovatelná s prémií a benefity v rámci limitované nabídky Czech edition ani standardními fleetovými cenami.
Přehled dotací Hyundai na elektromobily
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.