Jako reakci na zrušení plánované VI. dotační výzvy Ministerstva průmyslu a obchodu „Nízkouhlíkové technologie – Elektromobilita“ přináší Hyundai vlastní dotační program, který při nákupu elektromobilu může firemním zákazníkům ušetřit až 200 000 Kč.
Nabídka je určena pro firmy či podnikatele poptávající jeden až pět elektromobilů Hyundai. Ti mohou vybírat z modelů Kona Electric 39 kWh a Kona Electric 64 kWh nebo Ioniq Electric.
Možnost dotaci získat je skutečně snadný – Hyundai ji svým firemním zákazníkům poskytne automaticky, a odpadá tak stres s papírováním, nebo náklady při vyřizování žádosti. Nabídka navíc platí i pro zákazníky sídlící v Praze.
Nabídka je časově limitovaná a platí do konce roku 2020, nebo do vyprodání zásob. Není kombinovatelná s prémií a benefity v rámci limitované nabídky Czech edition ani standardními fleetovými cenami.
Přehled dotací Hyundai na elektromobily
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?