Automobilka Volkswagen si rozhodně nemůže stěžovat na nezájem ze strany zákazníků, nicméně na některých trzích se ji nevede tak dobře, jak by evidentně mohlo. A jedním z takových trhů je i ten americký, kde Volkswagen ztratil po kauze Dieselgate dobré jméno. Automobilka je však pevně odhodlána si přízeň zákazníků znovu získat a nebojí se kvůli tomu ani sáhnout na ceny.
O plánech na obnovení důvěry v německou automobilku promluvil Hinrich Woebcken, výkonný ředitel Volkswagen of America, v rozhovoru pro Automotive News. A plány se přitom zdají být velice prosté: více se zaměřit na SUV, lépe pracovat se zpětnou vazbou od dealerů a samozřejmě zlevnit nové modely.
Podle Automotive News by chtěl Woebcken skoncovat s vysokými cenami, které měl Volkswagen po amerických zákaznících požadovat za privilegium jezdit tím nejlepším z "německého inženýrství". Některé slevy již dokonce propukly a například Tiguan zlevnil v závislosti na výbavě o 45000 Kč, zatím co Jetta prozatím zlevnila pouze o 2000 Kč u základního modelu.
Trend nižších cen by však měl pokračovat i s příchodem nových modelů na trh, což by se mělo dít zhruba 2x do roka. Ostatně například americký Volkswagen Arteon by měl dorazit na trhy až příštím rokem.
V roce 2020 by pak měla automobilka nabrat s kadencí nových modelů na obrátkách, neboť na americký trh dorazí nový Volkswagen Golf hned v několika variantách: hatchback, SportWagen, Alltrack nebo GTI. Všechny tyto modely by přitom měly nabídnout dostupnou cenovou politiku.
Poslední novinka, kterou si chce Volkswagen znovu získat přízeň amerických zákazníků, je zkracování výrobních cyklů. To v praxi znamená, že by se měla výrazně zkrátit doba mezi premiérami jednotlivých modelů v Evropě a na území USA.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!