Společnost Mitsubishi Motors dnes představila svůj tříletý strategický plán „Drive for Growth“ (Na cestě k růstu) k dosažení trvale udržitelného a ziskového růstu, s cílem navýšit roční prodejní objemy nejméně o 30 % na 1,3 milionu vozidel, resp. tržby na úroveň 2,5 biliónu jenů.
V rámci uvedeného plánu chce Mitsubishi Motors do konce fiskálního roku 2019 docílit marže provozního zisku na úrovni nejméně 6 %, oproti 0,3 % ve fiskálním roce 2016. Plán je postaven na programu produktových inovací v kombinaci s cíleným rozšiřováním trhu a zlepšováním provozní efektivity.
Komentuje Osamu Masuko, Mitsubishi Motors: „Drive for Growth je novým strategickým plánem společnosti Mitsubishi Motors. Naší nejvyšší prioritou je obnovit důvěru v naši společnost, úspěšně uvádět nová vozidla a dosáhnout prudkého pozitivního obratu z pohledu financí. To bude tvořit základ našeho budoucího udržitelného růstu, jehož součástí jsou i zvýšené investiční výdaje a vyšší investice do vývoje produktů.“
Součástí plánu Drive for Growth je 60% nárůst ročních investičních výdajů na 137 mld. jenů v průběhu fiskálního roku 2019 – což odpovídá navýšení investic v poměru k tržbám na 5,5 % ročně. Výdaje na výzkum a vývoj ve stejném období vzrostou o 50 % na 133 mld. jenů. Celkově tak investice dosáhnou objemu přes 600 mld. jenů. Mitsubishi Motors i přes uvedená navýšení zachová pravidla fiskální disciplíny a během daného období zůstane v černých číslech.
Mitsubishi Motors v rámci své investiční politiky plánuje posílit své zaměření na vozy SUV a pick-upy s pohonem všech kol a postupně uvést 11 modelů, včetně vozů XPANDER a Eclipse Cross. Program produktových inovací půjde ruku v ruce se strategií rozšiřování trhu v regionu ASEAN, Oceánii, Spojených státech, Číně a Japonsku.
Prezident Osamu Masuko uvedl: „Toto je náš ambiciózní program s cílem maximálně využít našich silných stránek v rostoucích segmentech trhu, zejména v kategorii vozů s pohonem čtyř kol, a podporovat růst na trzích, kde má naše značka vysoký potenciál, zejména v regionu ASEAN. Tento růstový program bude rovněž zahrnovat efektivní a disciplinovanou provozní strategii v oblasti řízení nákladů.“
Mitsubishi Motors v rámci strategického plánu Drive for Growth chce v regionu ASEAN dosáhnout 10% podílu na trhu. V USA pak Mitsubishi posílí své prodejní aktivity. Působení automobilky v Číně by mělo posílit uvedení dalších modelů, jako např. Outlander a Eclipse Cross. A společnost také bude investovat do své prodejní sítě a produktového portfolia, aby se na konci plánovaného období vrátila v Japonsku k ziskovosti.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.