Kromě toho, že je Amazon největším internetovým prodejcem na světě, se v posledních letech snaží i o rozvoj jakési sítě svých kamenných poboček. A jedním z nových typů těchto poboček by se mohly stát i showroomy s automobily, s jejichž prodejem chce Amazon brzy začít.
V rozhovoru pro Automotive News se k tomuto tématu vyjádřil Cooper Smith, šéf výzkumného oddělení Amazon L2, podle kterého by otevření showroomů mohlo dramaticky zdůraznit přítomnost Amazonu v automobilovém průmyslu. Podle jeho slov je taková myšlenka provokativní a dávala by smysl. Zejména s přihlédnutím k posledním snahám Amazonu o mazání hranic mezi internetovým prodejem a prodejem v kamenných obchodech.
Psali jsme
Ačkoliv samotný Amazon na dotazy spojené s otevřením showroomů nijak nereaguje, tato myšlenka rozhodně není nemožná. Už v minulosti se totiž objevily plány Amazonu o jeho masivním vpádu na automobilový trh, kdy by si potencionální zákazníci mohli pomocí prohlížeče plně naspecifikovat svůj vůz a poté si ho jen vyzvednout u vybraného dealera.