Véhiposte, což je dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste (Francouzská pošta), která se specializuje na řízení vozového parku (Fleet Management), zahájila objednávky vozů Peugeot 208 a Nový Citroën C3 pro letošní rok.
V obnovené smlouvě na dodávku aut pro společnost Véhiposte se počítá s objednávkou více než 10 000 vozů skupiny PSA do roku 2020. Véhiposte na základě výběrového řízení projevil zájem o tyto vozy:
Peugeot 208 ve verzi Active s pětistupňovou manuální převodovkou, dieselovým motorem 1,6 l BlueHDi 75 k a benzínovým motorem PureTech 82 k. Peugeot 208, který je nejprodávanějším modelem značky Peugeot ve světě i v Evropě, je vybaven inovativním uspořádáním interiéru Peugeot i-Cockpit®, který si zákazníci od jeho uvedení do prodeje velmi oblíbili. Systém Peugeot i-Cockpit® tvoří kompaktní volant, vyvýšený přístrojový panel a velký dotykový displej.
Nový Citroën C3 ve verzi Live BlueHDi 75 k s pětistupňovou manuální převodovkou, který vznikl speciálně pro francouzskou poštu (La Poste). Nový Citroën C3 byl na trh uveden na konci roku 2016 a je třetí generací nejprodávanějšího modelu značky Citroën C3, kterého se od roku 2002 vyrobilo více než 3,5 milionu kusů. Použitá sada zajišťující reverzibilitu, která je vyhrazená výhradně pro profesionální zákazníky, umožňuje přeměnit po ukončení platnosti smlouvy služební vůz na osobní, což zjednoduší jeho další prodej.
Díky motorům BlueHDi spojeným s filtrem pevných částic a technologii SCR, která zajišťuje nejlepší výsledek při likvidaci oxidů dusíku, přináší skupina PSA účinné a dlouhodobé řešení snížení emisí dieselových motorů a zachovává přitom vozům jízdní komfort.
Tato volba společnosti Véhiposte opět ukazuje, že vozy skupiny PSA nabízejí konkrétní řešení přizpůsobená potřebám zákazníků z řad firem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.