Véhiposte, což je dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste (Francouzská pošta), která se specializuje na řízení vozového parku (Fleet Management), zahájila objednávky vozů Peugeot 208 a Nový Citroën C3 pro letošní rok.
V obnovené smlouvě na dodávku aut pro společnost Véhiposte se počítá s objednávkou více než 10 000 vozů skupiny PSA do roku 2020. Véhiposte na základě výběrového řízení projevil zájem o tyto vozy:
Peugeot 208 ve verzi Active s pětistupňovou manuální převodovkou, dieselovým motorem 1,6 l BlueHDi 75 k a benzínovým motorem PureTech 82 k. Peugeot 208, který je nejprodávanějším modelem značky Peugeot ve světě i v Evropě, je vybaven inovativním uspořádáním interiéru Peugeot i-Cockpit®, který si zákazníci od jeho uvedení do prodeje velmi oblíbili. Systém Peugeot i-Cockpit® tvoří kompaktní volant, vyvýšený přístrojový panel a velký dotykový displej.
Nový Citroën C3 ve verzi Live BlueHDi 75 k s pětistupňovou manuální převodovkou, který vznikl speciálně pro francouzskou poštu (La Poste). Nový Citroën C3 byl na trh uveden na konci roku 2016 a je třetí generací nejprodávanějšího modelu značky Citroën C3, kterého se od roku 2002 vyrobilo více než 3,5 milionu kusů. Použitá sada zajišťující reverzibilitu, která je vyhrazená výhradně pro profesionální zákazníky, umožňuje přeměnit po ukončení platnosti smlouvy služební vůz na osobní, což zjednoduší jeho další prodej.
Díky motorům BlueHDi spojeným s filtrem pevných částic a technologii SCR, která zajišťuje nejlepší výsledek při likvidaci oxidů dusíku, přináší skupina PSA účinné a dlouhodobé řešení snížení emisí dieselových motorů a zachovává přitom vozům jízdní komfort.
Tato volba společnosti Véhiposte opět ukazuje, že vozy skupiny PSA nabízejí konkrétní řešení přizpůsobená potřebám zákazníků z řad firem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?