V Paříži 1. června 2014 byla oficiálně založena automobilka DS. Jedná se o pokus známého Citroënu prorazit na trhu luxusních a exklusivních vozů. Citroën tak provedl v podstatě stejný krok, který předvedla Toyota s Lexusem, Honda s Acurou nebo Nissan s Infinity.
Automobilka DS nedávno opustila svět rally. To z důvodu, že světu rally stále vládne Citroën a DS by se rádo oprostilo od spojení se svou mateřskou značkou. To je také důvod, proč DS uzavřela smlouvu se závodním týmem série Formule E, Virgin Racing.
Na základě zkušeností se stavbou monopostu pro ekologické, formulové, závodění nyní DS zakládá svou sportovní divizi, která nese název DS Performance.
Bude se jednat o technologické středisko DS, které bude zodpovědné za vývoj zcela nových hybridních technologií, elektromotorů a tak dále. Tyto technologie budou vyvíjeny na základě zkušeností, které DS získává právě na během stavby a provozování monopostů formule E.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?