Tuzemské zastoupení značky Toyota předalo dalších 190 nových vozů společnosti Anytime, která nabízí sdílení automobilů. Jde o 120 aut Toyota Corolla Combi a 70 Toyota C-HR s hybridním pohonem, automatickou převodovkou a parkovací kamerou.
Celkem již Toyota carsharingové firmě v Česku dodala 500 hybridních vozů. V předchozích dodávkách šlo o modely Toyota Yaris a Toyota Corolla Hatchback. Toyotě se na českém trhu daří rozšiřovat množství vozů ve firemních flotilách. Prodej firmám tvoří již 70 procent z celkových letošních prodejů značky.
„V případě Anytime jde o rozšíření flotily o větší vozy, které mají širší uplatnění. Navíc opět využívají nejmodernější hybridní technologie, takže jsou maximálně šetrné k životnímu prostředí,“ říká PR manažerka Toyota a Lexus ČR Jitka Jechová.
Hybridní vozy Toyota dokáží jezdit až 70 procent času v městském provozu čistě na elektrický pohon. Toyota už nabízí kromě full hybridů i plug-in hybridy, vodíkový model Mirai, a chystá i bateriové elektromobily. Chce tak poskytnout jednu z nejširších nabídek pohonných systémů na trhu, ze kterých by si měl být schopen vybrat každý.
Toyota v prvním pololetí zvýšila prodej nových osobních a lehkých užitkových vozů o 27 procent na 5 823 vozů. To je dosud nejlepší výsledek za šest měsíců. Značka se zároveň posunula na 4. místo na trhu.
Anytime carsharing od svého vstupu na trh před dvěma lety již realizoval více než 670 tisíc pronájmů, během kterých lidé najeli celkem 7,1 milionu km, 52 % z toho na elektřinu díky hybridnímu pohonu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.