Tuzemské zastoupení značky Toyota předalo dalších 190 nových vozů společnosti Anytime, která nabízí sdílení automobilů. Jde o 120 aut Toyota Corolla Combi a 70 Toyota C-HR s hybridním pohonem, automatickou převodovkou a parkovací kamerou.
Celkem již Toyota carsharingové firmě v Česku dodala 500 hybridních vozů. V předchozích dodávkách šlo o modely Toyota Yaris a Toyota Corolla Hatchback. Toyotě se na českém trhu daří rozšiřovat množství vozů ve firemních flotilách. Prodej firmám tvoří již 70 procent z celkových letošních prodejů značky.
„V případě Anytime jde o rozšíření flotily o větší vozy, které mají širší uplatnění. Navíc opět využívají nejmodernější hybridní technologie, takže jsou maximálně šetrné k životnímu prostředí,“ říká PR manažerka Toyota a Lexus ČR Jitka Jechová.
Hybridní vozy Toyota dokáží jezdit až 70 procent času v městském provozu čistě na elektrický pohon. Toyota už nabízí kromě full hybridů i plug-in hybridy, vodíkový model Mirai, a chystá i bateriové elektromobily. Chce tak poskytnout jednu z nejširších nabídek pohonných systémů na trhu, ze kterých by si měl být schopen vybrat každý.
Toyota v prvním pololetí zvýšila prodej nových osobních a lehkých užitkových vozů o 27 procent na 5 823 vozů. To je dosud nejlepší výsledek za šest měsíců. Značka se zároveň posunula na 4. místo na trhu.
Anytime carsharing od svého vstupu na trh před dvěma lety již realizoval více než 670 tisíc pronájmů, během kterých lidé najeli celkem 7,1 milionu km, 52 % z toho na elektřinu díky hybridnímu pohonu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?