Akce „7 dní Peugeot" se vrací, tentokrát i s nabídkou pro profesionály

Od 17. do 23. září proběhne akce „7dní Peugeot“, která se v letošním roce poprvé koná současně se „7 dny pro profesionály“.
Od 17. do 23. září proběhne akce „7dní Peugeot“, která se v letošním roce poprvé koná současně se „7 dny pro profesionály“., foto: Peugeot
Antonín Marek , AutoRoad.cz 11. září 2018 10:55
Sdílej:

„7 dní Peugeot“, tradiční akční nabídka osobních vozů zaměřená na soukromé osoby, a „7 dní pro profesionály“, akce zvýhodňující prodej užitkových vozů firemním klientům, přicházejí poprvé společně. Značka Peugeot tak spojí síly obou akcí s cílem navázat na předcházejících osm mimořádně úspěšných měsíců a zakončit letošní rok novým prodejním rekordem.

Prodejní žně s názvem „7 dní Peugeot“ provázejí značku Peugeot od počátku jejího působení na českém trhu. Povánoční a poprázdninové prodeje skladových zásob se však časem proměnily ve sběr nových objednávek. Nejinak tomu bude v letošním druhém kole akce „7 dní Peugeot“, které se uskuteční od 17. do 23. září. Koncesionáři značky Peugeot v celé České republice budou o tomto jak zákazníky, tak prodejci netrpělivě očekávaném týdnu nabízet například tyto modely:

Peugeot 108 Active od 205 000 Kč Peugeot 208 Active od 250 000 Kč Peugeot 2008 Active od 310 000 Kč Peugeot 308 Active od 350 000 Kč Peugeot 308 SW Active od 370 000 Kč aj.

Nováčky v nabídce „7 dní Peugeot“ jsou modely Peugeot Traveller Business za cenu 615 000 Kč včetně servisu na 3 roky zdarma a sedmimístné SUV Peugeot 5008 ve výbavě Active za 545 000 Kč.

Souběžně s akcí „7 dní Peugeot“ proběhne také „7 dní pro profesionály“. Tato akční nabídka se koná teprve potřetí, ve světě fleetových klientů už si však už získala věhlas. Proběhne rovněž v termínu od 17. do 23. září a nabídne možnost nakoupit lehké užitkové vozy – Peugeot Partner, Expert a Boxer - s kompletní tříletou servisní smlouvou pokrývající veškeré náklady na servis a údržbu vozu, včetně výměny opotřebovaných dílů, práce a nadstandardních asistenčních služeb.

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.