Společnost Saab Czech se ostře ohradila proti tvrzení televize Nova v páteční zpravodajské relaci, že vedle automobilové výroby končí s dodávkami technologií na letecký trh.
Společnost se cítí nepravdivými mediálními výroky poškozena, a proto požádala televizi Nova o nápravu situace.
„Uvedené informace jsou pro naše obchodní partnery zavádějící, neoprávněně snižují důvěryhodnost našich služeb a vyvolávají zbytečnou paniku. Společnost zaměřená na letectví v žádném případě nekončí. Požadujeme po televizi Nova omluvu a uvedení věcí na pravou míru,“ sdělil Jindřich Špringl, generální ředitel společnosti Saab Czech s.r.o., české pobočky společnosti Saab AB.
V případě, že v nejbližší možné době televizní stanice Nova nesjedná v této věci nápravu, zvažuje společnost Saab podání žaloby. Značku SAAB totiž užívají dvě odlišné společnosti, přičemž jedna vyrábí automobily (v současné době je vlastněna General Motors), a druhá je zaměřená na obranu a civilní bezpečnost (Saab AB).
Tisková zpráva Commservis.com, s.r.o.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?